Gå til innhold

Jomfru eller ikke

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Nei, men saken er at du bygger dit syn på de verdiene som har vært hos oss i århundrer, om ikke årtusener. Det gjør ikke de. De har et annet verdigrunnlag.

''De har et annet verdigrunnlag.''

Uansett verdigrunnlag er det jo sprøtt og mene man er jomfru og uberørt fordi man tilfeldigvis har jomfruhinnen intakt, mens man har hatt alle ander former for sex enn vanlig samleie, inkludert penetrering både her og der.

Du har en underlig måte å diskutere på, hvor du stadig svarer utenom poenget i innlegget du besvarer.

• Svar 169
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

29

• Lillemus

9

• Babette

7

• candyqueen_83

4

Gjest Ciccacc
Skrevet

Bordeller gir vel ikke akkurat sex-erfaring - de gir mannen bare erfaring i å få tilfredsstilt sine behov.

Jeg ville heller hatt en mann helt uten erfaring enn en mann med bordellerfaring!

Jeg vil ikke i min alder ha en mann uten erfaring. Det er lenge siden ungdomstiden.

Det jeg trakk frem er at når det blir antatt at "ordentlige jomfruer" ikke har sexuell erfaring, men mennene skal ha det så må du regne med at de har fått erfaringen hos horer eller i hvert fall besudlede jenter.

Gjest ViViola
Skrevet

''Rundt 50 % av alle ekteskap går i oppløsning. Hvor mange av kvinnene i disse oppløste ekteskapene tror du hadde jomfruhinna inntak da presten lyste dem i bann? Nettopp. Nesten ingen''

Mener å ha hørt at over 90% av de skilte kvinnene har fullført folkeskolen også. Jeg sier ikke mer om kvinner og utdanning...

''Mener å ha hørt at over 90% av de skilte kvinnene har fullført folkeskolen også. Jeg sier ikke mer om kvinner og utdanning...''

He-he, godt poeng! :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Og i tillegg adopterer de et barn som blir Norges konge:o)

Det ville vært kult syns jeg, om MM og HM adopterte sitt første barn.

''Og i tillegg adopterer de et barn som blir Norges konge:o) Det ville vært kult syns jeg, om MM og HM adopterte sitt første barn.''

Enig i prinsippet, tenk om de hadde adoptert et barn med helt brun eller sort hud som skulle bli Norges konge (eller dronning). Kult! :-).

Men når MM hadde et barn fra før synes jeg heller Kronprinsen skulle adoptere det, og dermed gjøre Marius til tronfølger.

Med tanke på monarkiets fremtid synes jeg vel det er greit at de har gjort som de har gjort :-).

Gjest Elextra
Skrevet

''Mener å ha hørt at over 90% av de skilte kvinnene har fullført folkeskolen også. Jeg sier ikke mer om kvinner og utdanning...''

He-he, godt poeng! :-)

Godt det var noen som tok den! :P

Gjest ViViola
Skrevet

Nei, men det er jo helt sprøtt å hevde at man er ubesudlet om man har jomfruhinna intakt, mens det er helt i orden å ha hatt analsex! Men jeg er heldigvis ikke muslim og jeg er heller ikke tihenger av ekteskap før sex.

''jeg er heller ikke tihenger av ekteskap før sex.''

Hi-hi, morsom setning! :-)

Gjest Ciccacc
Skrevet

''De har et annet verdigrunnlag.''

Uansett verdigrunnlag er det jo sprøtt og mene man er jomfru og uberørt fordi man tilfeldigvis har jomfruhinnen intakt, mens man har hatt alle ander former for sex enn vanlig samleie, inkludert penetrering både her og der.

Du har en underlig måte å diskutere på, hvor du stadig svarer utenom poenget i innlegget du besvarer.

Det er ganske underlig å ha en standard for hvordan diskusjonen skal foregå.

Det som er sprøtt og underlig i dine øyne er ikke det nødvendigvis i alle andres, og det er (heldigvis) ikke du som skal sette standarden.

Nordmenn er kjente utenfor Norge for å være firkantede, innestengte og kjedelige. Du synes sikkert det er helt sprøtt, men det endrer ikke andres oppfatning at du har en annen mening.

Gjest Elextra
Skrevet

Det er ganske underlig å ha en standard for hvordan diskusjonen skal foregå.

Det som er sprøtt og underlig i dine øyne er ikke det nødvendigvis i alle andres, og det er (heldigvis) ikke du som skal sette standarden.

Nordmenn er kjente utenfor Norge for å være firkantede, innestengte og kjedelige. Du synes sikkert det er helt sprøtt, men det endrer ikke andres oppfatning at du har en annen mening.

''Du synes sikkert det er helt sprøtt, men det endrer ikke andres oppfatning at du har en annen mening.''

Nei, jeg syens faktisk ikke det er særlig sprøtt. Man må selvfølgelig kunne ha ulike oppfatninger på ting. :-)

Gjest ViViola
Skrevet

Godt det var noen som tok den! :P

He-he, så det. Men-men, jeg synes den var knallgod! :-)

trollemor;o)
Skrevet

''Og i tillegg adopterer de et barn som blir Norges konge:o) Det ville vært kult syns jeg, om MM og HM adopterte sitt første barn.''

Enig i prinsippet, tenk om de hadde adoptert et barn med helt brun eller sort hud som skulle bli Norges konge (eller dronning). Kult! :-).

Men når MM hadde et barn fra før synes jeg heller Kronprinsen skulle adoptere det, og dermed gjøre Marius til tronfølger.

Med tanke på monarkiets fremtid synes jeg vel det er greit at de har gjort som de har gjort :-).

Det hadde vært kult med en farget konge i Norge ja:o) Ville vel blitt de villeste protesterk kan jeg tenke meg;o)

trollemor;o)
Skrevet

Jeg trekker frem kommentarer fra flere om at de ikke forstår at kronprinsen giftet seg med en alenemor. I bunn ligger fordommer mot alenemødre i at de har hatt sex før ekteskapet.

Tror du det er det som ligger i bunn? Jeg tror egentlig ikke det. Hvor mange mennesker i 25-35 årsalderen er jomfruer i dag?

Ikke mange.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg trekker frem kommentarer fra flere om at de ikke forstår at kronprinsen giftet seg med en alenemor. I bunn ligger fordommer mot alenemødre i at de har hatt sex før ekteskapet.

''I bunn ligger fordommer mot alenemødre i at de har hatt sex før ekteskapet.''

Det kan du ikke vite. Jeg tror det er flere grunner.

Skrevet

Man er vel like mye alenemor hvis man er enke eller fraskilt med hovedomsorgen for barna, så alenemor har da lite med det å ha sex før ekteskapet å gjøre?

Skrevet

De aller fleste som er et stykke opp i 20 årene har nok hatt sex "før ekteskapet" enten de er blitt alenemødre eller ikke.

Dessuten regner jeg med at Håkon Magnus også hadde hatt sex før han traff Mette Marit!?

Skrevet

De aller fleste som er et stykke opp i 20 årene har nok hatt sex "før ekteskapet" enten de er blitt alenemødre eller ikke.

Dessuten regner jeg med at Håkon Magnus også hadde hatt sex før han traff Mette Marit!?

''Dessuten regner jeg med at Håkon Magnus også hadde hatt sex før han traff Mette Marit!?''

Men sikkert ikke med noen som hadde så mye erfaring og kunne så mange gode "triks", kanskje? ;-)

Gjest Kayia
Skrevet

''Dessuten regner jeg med at Håkon Magnus også hadde hatt sex før han traff Mette Marit!?''

Men sikkert ikke med noen som hadde så mye erfaring og kunne så mange gode "triks", kanskje? ;-)

Så du har ikke tro på feks Marte Krogh der...? ;)

Skrevet

Så du har ikke tro på feks Marte Krogh der...? ;)

he he, det sies jo at stillest vann har dypest grunn, så hvem vet! ;-)

Men ser ikke bort fra at krompen fikk seg noen nye erfaringer da han traff kona, da, men för all del - jag kan ta fel...;-)

Gjest Ciccacc
Skrevet

''I bunn ligger fordommer mot alenemødre i at de har hatt sex før ekteskapet.''

Det kan du ikke vite. Jeg tror det er flere grunner.

Fint at du blir provosert. Det er mye du ikke vet.

Gjest Ciccacc
Skrevet

''Du synes sikkert det er helt sprøtt, men det endrer ikke andres oppfatning at du har en annen mening.''

Nei, jeg syens faktisk ikke det er særlig sprøtt. Man må selvfølgelig kunne ha ulike oppfatninger på ting. :-)

Interessant svar og i sterk motsetning til forrige svar fra deg.

Gjest Kayia
Skrevet

he he, det sies jo at stillest vann har dypest grunn, så hvem vet! ;-)

Men ser ikke bort fra at krompen fikk seg noen nye erfaringer da han traff kona, da, men för all del - jag kan ta fel...;-)

...hehe, jeg deler nok din vurdering der gitt... ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...