Gå til innhold

Jomfru eller ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Mannfolk må jo få lov å være pene uten at de mistenkes for å være overflatiske eller sleipe eller playboys''

Helt enig. Hos enkelte damer mistenker jeg endog at deres aversjon mote pene menn bunner ut i deres egen dårlige selvtillitt.

Jeg syne sikke ungkaren ligner så veldig på Jan Thomas, men han ligner av og til litt på Morten Harket.

Ellers er jeg enig med deg i at JT blir litt ødelagt av den plastikk-looken. Han er i utgangpunktet en mann med klassisk pene trekk. Men han hadde kledt bedre å se litt røffere ut og med litt mer linjer i fjeset, når han jo er såpass gammel som han er;-)

Ja, han kan ligne litt på Morten Harket, men jeg synes Jørgen er mye kjekkere. Sånn utseendemessig har jeg aldri hatt sansen for Morten Harket.

Jørgen scoret også plusspoeng hos meg da han viste at han er litt skeptisk til damer som er altfor plasskrevende.

• Svar 169
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

29

• Lillemus

9

• Babette

7

• candyqueen_83

4

Skrevet

Ja, han kan ligne litt på Morten Harket, men jeg synes Jørgen er mye kjekkere. Sånn utseendemessig har jeg aldri hatt sansen for Morten Harket.

Jørgen scoret også plusspoeng hos meg da han viste at han er litt skeptisk til damer som er altfor plasskrevende.

Han scoret også poeng for at han ikke var så sjokkert over de "gamle" damene som fjorårets ungkar var! ;-)

Men når det er sagt er jeg egentlig ikke så begeistret for dette 20 vs 40 - skulle ønske det bare var damer nærmere han selv i alder.

candyqueen_83
Skrevet

''Jørgen scoret også plusspoeng hos meg da han viste at han er litt skeptisk til damer som er altfor plasskrevende.''

Enig, virker som han kan gå litt utenom "de andres" meninger. som regel på slike programmer er det jo de som tar størst plass som får mest oppmerksomhet.

Må bare si at hun som styrta ølen var veldig uappetittlig!!

candyqueen_83
Skrevet

Han scoret også poeng for at han ikke var så sjokkert over de "gamle" damene som fjorårets ungkar var! ;-)

Men når det er sagt er jeg egentlig ikke så begeistret for dette 20 vs 40 - skulle ønske det bare var damer nærmere han selv i alder.

Men han visste vel også om konseptet? Hvertfall mer enn han i fjor ;O)

Skrevet

''Jørgen scoret også plusspoeng hos meg da han viste at han er litt skeptisk til damer som er altfor plasskrevende.''

Enig, virker som han kan gå litt utenom "de andres" meninger. som regel på slike programmer er det jo de som tar størst plass som får mest oppmerksomhet.

Må bare si at hun som styrta ølen var veldig uappetittlig!!

Ja, he he, utrolig at hun trodde det skulle være det store sjekketrikset! ;-)

Skrevet

Men han visste vel også om konseptet? Hvertfall mer enn han i fjor ;O)

Ja, han gjorde det, hvilket jo selvsagt er det beste. I fjor var det bare irriterende.

Men uansett driver de og setter disse grupperingene opp mot hverandre. Mulig de mener at det gir det en ekstra underholdningsdimensjon, men jeg liker bedre at det ikke er en slik oppdeling.

Skrevet

Ja, he he, utrolig at hun trodde det skulle være det store sjekketrikset! ;-)

Jeg vet godt hvem mora er og jeg ble temmelig overrasket da jeg hørte at det var akkurat den jenta det var snakk om. Hun er nemlig ei veldig real jente egentlig! :o)

Skrevet

Jeg vet godt hvem mora er og jeg ble temmelig overrasket da jeg hørte at det var akkurat den jenta det var snakk om. Hun er nemlig ei veldig real jente egentlig! :o)

det er jo ikke alltid mødre og andre voksne vet alt om de yndige små, da;-) Det er bare å se på det der løgndetektorproggrammet, det, der det kommer fram alt mulig rart som barna holder på meg;-)

Skrevet

det er jo ikke alltid mødre og andre voksne vet alt om de yndige små, da;-) Det er bare å se på det der løgndetektorproggrammet, det, der det kommer fram alt mulig rart som barna holder på meg;-)

*Humrer* Jeg har en slektning som har vært venninne med mora og son har fulgt jenta i flere år i ungdomstiden.

candyqueen_83
Skrevet

Ja, uff... Jeg syntes så synd på den muslimske moren. Ikke for at det jenta hadde gjort var så galt i våre øyne, men moren ble jo ydmyket på tv.

Syns ikke hun jenta som drev Big Bite virket særlig sympatisk da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...