Gå til innhold

Frp er farlig

Anbefalte innlegg

Gjest Ciccacc
Skrevet

Siv Jensen og Frp er virkelig farlige i sin propaganda mot muslimer. Jeg tror at de er den største trusselen mot norske verdier og norsk demokrati i vår tid.

Gjest togli
Skrevet

100 % enig!! Er for trøtt til å utdype dette akkurat nå, men jeg tror de fleste her inne har fått med seg hva jeg mener ;-)

Gjest Ciccacc
Skrevet

100 % enig!! Er for trøtt til å utdype dette akkurat nå, men jeg tror de fleste her inne har fått med seg hva jeg mener ;-)

Takk for å være enig. Jeg skal gå og legge meg nå. Håper noen diskuterer videre.

Gjest qigong
Skrevet

Enig jeg også. Alle må vel få lov å ha den religionen de vil. Det er misbruk av hvilken som helst religion vi må unngå. Prester var jo, med bibelen i handa, med på å brenne hekser på 1700-tallet. Var det så mye bedre? Fanatisme har vi idag også blant kristne. Har endel eksempler på unger som rett og slett blir ødelagt. Overgrep med bibelen i handa f.eks.

Vi må bekjempe sånne ting, uansett hvilken religion det gjelder. Tror faktisk ikke den "normale" muslim er så mye verre enn oss som liksom skal være så perfekte kristne og nasjonalistiske.

Det er overgrep i alle former vi må bekjempe. Alle Frpère jeg har snakket med, sier de ikke er rasistiske. Skjønner egentlig ikke hva som rører seg i hodet på slike mennesker.

Gjest Muslimer er en stor trussel i Norge
Skrevet

Den største trusselen er muslimene selv. Ærlig talt, våkn opp, snart overtar muslimene Norge, og det hadde vel ikke akkurat vært det beste for Norge.

Gjest Ciccacc
Skrevet

Den største trusselen er muslimene selv. Ærlig talt, våkn opp, snart overtar muslimene Norge, og det hadde vel ikke akkurat vært det beste for Norge.

Frp er mye større trussel enn muslimer. Frp er den største trusselen mot norske verdier og demokrati. De nører under fremmedfrykt og generaliserer i media på en slik hårreisende måte som bare de som ikke har kjennskap til muslimer tror på, og de er dessverre mange.

Gjest qigong
Skrevet

Akkurat dette var et sterkt argument før og under krigen for å spre jødefordommer. Hvordan ser du på dette nå i ettertid?

Gjest nok muslimer
Skrevet

Akkurat som jeg skulle sagt det selv !!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...