Gå til innhold

Har dere fått selangivelsen i posten?

Anbefalte innlegg

Gjest åpsana
Skrevet

hører mange som har fått, men ikke jeg..........

Skrevet

nope :(

men det er enda håp, posten er her om en times tid ;)

Skrevet

Jeg har ikke fått den, kanskje den kommer i dag?

Gjest Kayia
Skrevet

Nei, men en venninne fra en by i nærheten sendte sms for et par dager siden og fortalte at hun hadde fått igjen mange og førti-tusen kroner. Snedig det der - skatteoppgjøret er det eneste området man driver og skryter årlig om hvor mye man har spart siden sist...

Skrevet

Nei, Den kom ikke i dag eller. :-(

Men jeg trur ikke at jeg får noe tilbake,verken rest skatt eller tilgode. :-/

Skrevet

Nei, men en venninne fra en by i nærheten sendte sms for et par dager siden og fortalte at hun hadde fått igjen mange og førti-tusen kroner. Snedig det der - skatteoppgjøret er det eneste området man driver og skryter årlig om hvor mye man har spart siden sist...

''Snedig det der - skatteoppgjøret er det eneste området man driver og skryter årlig om hvor mye man har spart siden sist...''

LOL

Eller som en venninne sa en gang for mange år siden - vi var samlet tre venninner ute på den tiden da vi alle fikk skatteoppgjøret om høsten. Vi snakket om man fikk restskatt eller ikke. Alle hadde fått igjen, men den ene av oss hadde fått igjen veldig mye mer enn oss to andre.

Da la hun til med et fornøyd glis: "ja, jeg har alltid ment at skattesystemet er til for å utnyttes!" (Underforstått: Hun var jammen lur som fikk SÅ mye tilbake på skatten!)

Jeg må innrømme at jeg ikke hadde hjerte til å forklare nærmere sammenhengen mellom forskuddstrekk og endelig utlignet skatt...;-)

Gjest Kayia
Skrevet

''Snedig det der - skatteoppgjøret er det eneste området man driver og skryter årlig om hvor mye man har spart siden sist...''

LOL

Eller som en venninne sa en gang for mange år siden - vi var samlet tre venninner ute på den tiden da vi alle fikk skatteoppgjøret om høsten. Vi snakket om man fikk restskatt eller ikke. Alle hadde fått igjen, men den ene av oss hadde fått igjen veldig mye mer enn oss to andre.

Da la hun til med et fornøyd glis: "ja, jeg har alltid ment at skattesystemet er til for å utnyttes!" (Underforstått: Hun var jammen lur som fikk SÅ mye tilbake på skatten!)

Jeg må innrømme at jeg ikke hadde hjerte til å forklare nærmere sammenhengen mellom forskuddstrekk og endelig utlignet skatt...;-)

Ikke sant :D

Hun venninnen min har til og med fortalt at hun ringer regnskap hver januar og ber dem trekke 1 000,- ekstra pr mnd. Den opplysningen kommer a l d r i sammen med den årlige jubelen, hehe....

Gjest Emmie
Skrevet

Har ikke sett noe til den enda, men de fleste jeg kjenner har fått den nå.

Gjest sel og selv
Skrevet

Selvangivelsen kom i begynnelsen av uka.

I dag kom brevet fra Jegerregisteret. Der er det nok også en selangivelse for de som har bedrevet jakt på sel i 2008 :-)

Skrevet

Nei, har ikke fått. Men jeg vet hva det står i den. Restskatt.

Skrevet

Har ikke sett snurten til den. Kom en brukerveiledning i posten tidligere i uka, men ikke noe annet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...