Gjest Slitsomt å gå sånn Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Mamma`en min er 60 år og har vært mye plaget med kvalme de siste årene.Hun er ikke kvalm hele tiden men komme i perioder.Kvalmen kan vare i en uke og så være borte i noen mnd.Hun er tynn men blir tynnere i den tiden hun er kvalm.Spiser godt i den andre tiden.Har vært til legen og fått tabletter mot kvalme og migrene.Hun har migrene men kvalmen kommer ikke bestandig i forbindelse med hodepine.Noen som har råd? 0 Siter
Gjest trise Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 En undersøkelse i Gastroskpoi, er det beste rådet jeg kan gi deg. Kvalme kan være så mangt!Gikk selv slik i mange år. Heldigvis for denne undersøkelsen..er jeg i live idag. 0 Siter
Gjest slitsomt å gå sånn Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 En undersøkelse i Gastroskpoi, er det beste rådet jeg kan gi deg. Kvalme kan være så mangt!Gikk selv slik i mange år. Heldigvis for denne undersøkelsen..er jeg i live idag. Kan jeg spørre om hva som feilet deg da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.