Gå til innhold

Hun er mye kvalm

Gjest Slitsomt å gå sånn

Anbefalte innlegg

Gjest Slitsomt å gå sånn
Skrevet

Mamma`en min er 60 år og har vært mye plaget med kvalme de siste årene.Hun er ikke kvalm hele tiden men komme i perioder.Kvalmen kan vare i en uke og så være borte i noen mnd.Hun er tynn men blir tynnere i den tiden hun er kvalm.Spiser godt i den andre tiden.Har vært til legen og fått tabletter mot kvalme og migrene.Hun har migrene men kvalmen kommer ikke bestandig i forbindelse med hodepine.Noen som har råd?

Gjest trise
Skrevet

En undersøkelse i Gastroskpoi, er det beste rådet jeg kan gi deg. Kvalme kan være så mangt!Gikk selv slik i mange år.

Heldigvis for denne undersøkelsen..er jeg i live idag.

Gjest slitsomt å gå sånn
Skrevet

En undersøkelse i Gastroskpoi, er det beste rådet jeg kan gi deg. Kvalme kan være så mangt!Gikk selv slik i mange år.

Heldigvis for denne undersøkelsen..er jeg i live idag.

Kan jeg spørre om hva som feilet deg da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...