Gjest Helle dussen Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Jeg prøver finne ut om en fyr er gift....Han bor i blokk, og nrå jeg søker på adressen kommer det opp 15 andre i samme blokka. Deriblant mange damer, og jeg lurer selvsagt på om en av de er hans samboer eller kone. Hvordan finne ut? Finnes det en nettside? 0 Siter
laban Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Selvsagt finnes det ingen åpen nettside der alles sivilstand er lagt ut. Informasjonen er registrert i Folkeregisteret, men det er strenge restriksjoner på hvem som har noe med denslags, selv i etater som har tilgang til adressedelen. En annen sak er at offentlige registre ofte ikke har noen sivilstandskode for samboerskap, bare for gift / ugift / separert / skilt / enke(mann). Så hvis han "bare" er samboer, er det svært vanskelig å finne det med slike metoder. Det absolutt enkleste er å lure seg inn i blokka og se om du får noe utav dørskiltet. Du kan også være heldig og finne adressen kombinert med leilighetsnummer, men da må blokka være stor nok til at dette nummeret brukes en del i adressesammenheng. 0 Siter
Gjest enkelt og greit Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 For menn ser du det på krumningen på nakken. For kvinner på hårlengden. 0 Siter
Gjest abrabra Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 For menn ser du det på krumningen på nakken. For kvinner på hårlengden. Hehehe 0 Siter
Gjest har jeg gjort Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Da søker du på nummeret samtidig med adressen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Da søker du på nummeret samtidig med adressen. De kan jo ha hver sin mobil og ingen fasttelefon, stadig ferre som har fasttelefon nå. ) 0 Siter
Elis31 Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Hvis han har vanlig hustelefon, kan du ringe jævel og legge på, eller si at beklager men jeg har ringt feil. Bare husk på å ikke ring fra et nummer som vises. 0 Siter
Tonette Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 For menn ser du det på krumningen på nakken. For kvinner på hårlengden. Hårlengden? Jeg hadde helt kort hår da jeg traff min mann, nå har jeg laaangt hår. Er jeg da typisk en gift kvinne? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.