Gå til innhold

Hvordan finne ut om noen er gift?

Anbefalte innlegg

Gjest Helle dussen
Skrevet

Jeg prøver finne ut om en fyr er gift....Han bor i blokk, og nrå jeg søker på adressen kommer det opp 15 andre i samme blokka. Deriblant mange damer, og jeg lurer selvsagt på om en av de er hans samboer eller kone. Hvordan finne ut? Finnes det en nettside?

Skrevet

Selvsagt finnes det ingen åpen nettside der alles sivilstand er lagt ut.

Informasjonen er registrert i Folkeregisteret, men det er strenge restriksjoner på hvem som har noe med denslags, selv i etater som har tilgang til adressedelen.

En annen sak er at offentlige registre ofte ikke har noen sivilstandskode for samboerskap, bare for gift / ugift / separert / skilt / enke(mann). Så hvis han "bare" er samboer, er det svært vanskelig å finne det med slike metoder.

Det absolutt enkleste er å lure seg inn i blokka og se om du får noe utav dørskiltet. Du kan også være heldig og finne adressen kombinert med leilighetsnummer, men da må blokka være stor nok til at dette nummeret brukes en del i adressesammenheng.

Gjest enkelt og greit
Skrevet

For menn ser du det på krumningen på nakken.

For kvinner på hårlengden.

Gjest abrabra
Skrevet

Hehehe

Gjest har jeg gjort
Skrevet

Da søker du på nummeret samtidig med adressen.

Skrevet

Da søker du på nummeret samtidig med adressen.

De kan jo ha hver sin mobil og ingen fasttelefon, stadig ferre som har fasttelefon nå. :o)

Skrevet

Hvis han har vanlig hustelefon, kan du ringe jævel og legge på, eller si at beklager men jeg har ringt feil. Bare husk på å ikke ring fra et nummer som vises.

Skrevet

Hårlengden?

Jeg hadde helt kort hår da jeg traff min mann, nå har jeg laaangt hår. Er jeg da typisk en gift kvinne?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...