Gjest Kontorrotten Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Hvilke jobber som ikke krever nye utdannelse kan man få hvor man tjener 400 000? Ikke salgsjobb. 0 Siter
Gjest garantert Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 El-fag? Olje-industrien? Oljeindustrien krever høye utdannelser nå. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Håndverker som rørlegger eller elektriker? Men det tar jo noen år med skole og lære da, selv om det ikke er høyere utdannelse. Forøvrig kan man fort tjene 400.000 på diverse private kontorjobber om man er flink og driftig. 0 Siter
Gjest et forslag Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Oljeindustrien krever høye utdannelser nå. Jeg kjenner en som nettopp fikk jobb i nordsjøen.Han har ikke høyere utdanning. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Det er neimen ikkje lett i disse dager. 400 000.- er relativt mye penger. 0 Siter
Gjest kontorrotten Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Ikke hvis du sjekker hva gjennomsnittslønnen i norge såkalt er. Den var vistnok på 350 000 for en god stund siden. Og jeg vil gjerne tjene litt over gjennomsnittet. 0 Siter
Gjest garantert Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Jeg kjenner en som nettopp fikk jobb i nordsjøen.Han har ikke høyere utdanning. Neida, de trenger selvfølgelig fortsatt ansatte i forpleiningsavdelingene, elektrikere, rørlegger osv uti der, det er jo egentlig ingen "høyere" utdanning. Men ut fra det jeg jobber med i denne industrien, så krever de høyere og høyere utdanninger. 0 Siter
Gjest Kopernikus Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Forsøk deg innen mafiaen. Hvis du søker en ordinær jobb vil det innebære uendelig mye overtid. 0 Siter