Gå til innhold

Hvor får man jobb med lønn 400 000?

Anbefalte innlegg

Gjest Kontorrotten
Skrevet

Hvilke jobber som ikke krever nye utdannelse kan man få hvor man tjener 400 000? Ikke salgsjobb.

Gjest garantert
Skrevet

El-fag? Olje-industrien?

Oljeindustrien krever høye utdannelser nå.

Gjest Elextra
Skrevet

Håndverker som rørlegger eller elektriker?

Men det tar jo noen år med skole og lære da, selv om det ikke er høyere utdannelse.

Forøvrig kan man fort tjene 400.000 på diverse private kontorjobber om man er flink og driftig.

Gjest et forslag
Skrevet

Oljeindustrien krever høye utdannelser nå.

Jeg kjenner en som nettopp fikk jobb i nordsjøen.Han har ikke høyere utdanning.

Skrevet

Det er neimen ikkje lett i disse dager.

400 000.- er relativt mye penger.

Gjest kontorrotten
Skrevet

Ikke hvis du sjekker hva gjennomsnittslønnen i norge såkalt er. Den var vistnok på 350 000 for en god stund siden. Og jeg vil gjerne tjene litt over gjennomsnittet.

Gjest garantert
Skrevet

Jeg kjenner en som nettopp fikk jobb i nordsjøen.Han har ikke høyere utdanning.

Neida, de trenger selvfølgelig fortsatt ansatte i forpleiningsavdelingene, elektrikere, rørlegger osv uti der, det er jo egentlig ingen "høyere" utdanning.

Men ut fra det jeg jobber med i denne industrien, så krever de høyere og høyere utdanninger.

Gjest Kopernikus
Skrevet

Forsøk deg innen mafiaen. Hvis du søker en ordinær jobb vil det innebære uendelig mye overtid.

Gjest I idretten
Skrevet

I idrettsadministrasjon på særforbundsnivå _kan_ du få det til, men da må du være villig til å jobbe ræva av deg. Reise mye, ha et sinnsykt press fra både ledelse i eget særforbund og medlemsklubber, ofre fridager, ferier og helger for klubber som "bare må" snakke med deg osv.

Dessuten må du kunne noe, da, som idretten virkelig trenger, selv om du ikke har mye formell kompetanse. Også bør du ha praktisert den idretten du søker deg inn mot.

Høres det fristende ut, eller?

Gjest fullt mulig
Skrevet