Gå til innhold

Fjernundervisning-emner på masternivå.

Anbefalte innlegg

Gjest lyst å studere
Skrevet

Jeg skulle gjerne blitt ferdig med mastergraden min, men trenger et emne på 15 studiepoeng for å bli ferdig med det obligatoriske før jeg skal skrive selve oppgaven. Jeg jobber i dag i en hektisk, dårlig betalt jobb, uten muligheter til å ta fri for å reise på samlinger. Noen som har noen tips? Tenkte meg et emne innen Samfunnsvitenskap. Vet Volda har noen fag, noen andre å anbefale?

Aliza1365380759
Skrevet

Faget må være på 3000-nivå, eller holder det med 2000?

Gjest lyst å studere
Skrevet

Faget må være på 3000-nivå, eller holder det med 2000?

Jeg vet ikke om det holder med 2000-nivå, men det kan jeg undersøke. Har du et fag å anbefale?

Aliza1365380759
Skrevet

Jeg vet ikke om det holder med 2000-nivå, men det kan jeg undersøke. Har du et fag å anbefale?

Har ingen spesifikke fag, dessverre, fordi jeg ikke har tatt noen samfunnsfag selv, men vet at ved NTNU er det noen fag på 2000/3000-nivå hvor man har hjemmeeksamen f.eks, uten oppmøteplikt, bl.a. noen religionsfag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...