Gå til innhold

Lider du for skjønnheten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ta en titt på denne linken: http://www.swissmasai.no/Default.aspx?lang=nn-NO

Jeg er veldig fornøyd med mbt-skoene mine. Er mye bedre i ryggen etter at jeg begynte med disse.

Hmmmm.... Jeg kan garantere deg at jeg hadde vakt oppsikt på jobben med de der! ;-) Skjørt og jakke, bluse og strømper og så slike sko *knegg*

Videoannonse
Annonse
  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• mil1365380270

3

• Tonette

2

• sant å si

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

De der er så stygge, slike skal ikke _jeg_ ha! Huff...

Men - det samme sa jeg om Crocks da de kom, og guri - se hva som er på føttene mine nå...

Kall meg i alle fall ikke prinsippfast!

''Kall meg i alle fall ikke prinsippfast!''

He he, ja det er rart med det:-)

Jeg husker jeg leste i Lonely Planet-boka for Indonesia at når man ankom Bali grøsset man over mye av de fargerike/glorete tretingene (typisk uroer og slikt for å henge opp), men etter en ukes tid hadde de fleste vent seg til det og dro likevel med seg en eller annen suvenir hjem i bagasjen;-)

Slik er det jo med Crocs og mye annet også - jeg trodde øynene skulle falle ut av hodet mitt første gangen jeg så crocs - at det var mulig å lahe så stygge sko, liksom!!

Dette synes har endret seg _noe_, men ikke mye, så jeg nøyer meg med å ha crocs-kopier på hytta og kan til nød bruke dem såpass langt borte fra hyttetomta som på veien ned mot postkassestativet og felles søppelkasseområde...;-)

Gjest Elextra
Skrevet

De der er så stygge, slike skal ikke _jeg_ ha! Huff...

Men - det samme sa jeg om Crocks da de kom, og guri - se hva som er på føttene mine nå...

Kall meg i alle fall ikke prinsippfast!

''Men - det samme sa jeg om Crocks da de kom, og guri - se hva som er på føttene mine nå... ''

Hehe, jeg har svelget samme kamel når det gjelder Crocs. Men jeg bruker dem _ikke_ på jobben eller i butikken, altså.

Gjest Elextra
Skrevet

Hmmmm.... Jeg kan garantere deg at jeg hadde vakt oppsikt på jobben med de der! ;-) Skjørt og jakke, bluse og strømper og så slike sko *knegg*

''Skjørt og jakke, bluse og strømper og så slike sko *knegg*''

Pst, ingeniører.... *sier ikke mer*

Skrevet

''Skjørt og jakke, bluse og strømper og så slike sko *knegg*''

Pst, ingeniører.... *sier ikke mer*

*S*

mil1365380270
Skrevet

Lite løsningsorientert nå, morsan?! Du bytter til Kleveland-skjørt, så flagrer du rundt i korridorene med din lille masaihemmelighet ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Lite løsningsorientert nå, morsan?! Du bytter til Kleveland-skjørt, så flagrer du rundt i korridorene med din lille masaihemmelighet ;-)

*LOL*

Men i praksis ser man vel egentlig anklene og føttene med "Kleveland-skjørt" *ser for meg masaisandalene til*

Gjest Elextra
Skrevet

MBT-sko er da et kjent skjønnhetsknep! Liz Hurley og jeg bruker det for å få finere rumpe.

Sier du det, altså? Hmmmm..................

;)

Skrevet

tenker jeg skal skaffe meg komplett masaihabitt istedet! :-)

Gjest ViViola
Skrevet

''Men - det samme sa jeg om Crocks da de kom, og guri - se hva som er på føttene mine nå... ''

Hehe, jeg har svelget samme kamel når det gjelder Crocs. Men jeg bruker dem _ikke_ på jobben eller i butikken, altså.

De bor her hjemme, croksene mine, men de har faktisk fått vært med på hotell en gang. He-he.

Gjest Elextra
Skrevet

De bor her hjemme, croksene mine, men de har faktisk fått vært med på hotell en gang. He-he.

''men de har faktisk fått vært med på hotell en gang. ''

Mine også. Men det var fordi det var svømmebasseng der! *S*

Gjest ViViola
Skrevet

''Kall meg i alle fall ikke prinsippfast!''

He he, ja det er rart med det:-)

Jeg husker jeg leste i Lonely Planet-boka for Indonesia at når man ankom Bali grøsset man over mye av de fargerike/glorete tretingene (typisk uroer og slikt for å henge opp), men etter en ukes tid hadde de fleste vent seg til det og dro likevel med seg en eller annen suvenir hjem i bagasjen;-)

Slik er det jo med Crocs og mye annet også - jeg trodde øynene skulle falle ut av hodet mitt første gangen jeg så crocs - at det var mulig å lahe så stygge sko, liksom!!

Dette synes har endret seg _noe_, men ikke mye, så jeg nøyer meg med å ha crocs-kopier på hytta og kan til nød bruke dem såpass langt borte fra hyttetomta som på veien ned mot postkassestativet og felles søppelkasseområde...;-)

Croks - og alle mulige kopier - er vel et tydelig tegn på at vi kan venne oss til alt. Kanskje med unntak av fotvorter. De tror jeg aldri man venner seg til, egentlig.

Gjest ViViola
Skrevet

Hehe.

Jeg skulle heller ikke ha crocs - men har et par. Men brukte de bare i hagen i fjor - får se i år da.

Men slike MBT-sko skal jeg IKKE ha.

Jeg virkelig liker croksa mine, jeg, har flere par og bruker dem hele tiden inne. Men heller ikke jeg bruker dem på "offentlige plasser" (utenom gata her, da).

Så får vi se, da, hvor lenge det går før disse nye stygghetene står i gangen....!

Gjest ViViola
Skrevet

Da FORLANGER vi bilde! Rett og slett!

:-)

mil1365380270
Skrevet

MBT-sko er da et kjent skjønnhetsknep! Liz Hurley og jeg bruker det for å få finere rumpe.

Dere satser på at blikket holder seg der ;-) *erte*

mil1365380270
Skrevet

Hvis du går med det, kan vi sikkert skaffe et *hjelpsom* :-)

Skrevet

Croks - og alle mulige kopier - er vel et tydelig tegn på at vi kan venne oss til alt. Kanskje med unntak av fotvorter. De tror jeg aldri man venner seg til, egentlig.

Man lkan venne seg til det meste, til og med heroin, så vanens makt er stor;-)

Skrevet

Hehe, jeg lider sjeldent. Men jeg liker å være i orden.

Gjest ViViola
Skrevet

Man lkan venne seg til det meste, til og med heroin, så vanens makt er stor;-)

OK, jeg trekker tilbake fotvortene. Men ILKER - de gjør så vondt at de ikke er mulig å ignorere. Så de venner man seg ikke til.

Gjest mora2
Skrevet

Ryggsekk bruker jeg om vi er på tur.Da bruker jeg også tursko.

Kjerringtruser bruker jeg innimellom når jeg har mens...

Til hverdags bruker jeg veske, men er ikke så tung.. Høyhælte sko, men ikke de høyeste. Og stringtruser.

Vil ikke si jeg lider for skjønnheten, er ikke plaget med verken stive verkende ledd eller sopp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...