Gjest ViViola Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Det var jo egentlig ikke overraskende, siden det har florert med slike brev og e-poster i årevis. Økokrim er nok veldig godt kjent med hva dette handler om, og trenger ikke ett brev til, liksom...:-) Det er jo bare å kaste brevet... En må få det første brevet, vet du, og jeg vet jo ikke om mange har fått dette. Men det er helt greit, altså, brevet plager ikke meg. :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Lever brevet til politiet, og ta kontakt med lokalavisa. Dette vil forhåpentligvis gjøre at ikke andre går på dette lureriet. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Lever brevet til politiet, og ta kontakt med lokalavisa. Dette vil forhåpentligvis gjøre at ikke andre går på dette lureriet. Ja, jeg kontakter lokalavisa, men politiet gjør jeg ikke noe med. :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Ja, jeg kontakter lokalavisa, men politiet gjør jeg ikke noe med. :-) Så etterpå at du hadde kontaktet Økokrim, og fått en heller lunken mottagelse der... 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Så etterpå at du hadde kontaktet Økokrim, og fått en heller lunken mottagelse der... Men det er helt greit, altså, jeg tåler det. :-) He-he. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Men det er helt greit, altså, jeg tåler det. :-) He-he. Det regnet jeg med Du er sterk og tøff 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Det regnet jeg med Du er sterk og tøff Litt urkvinneaktig, tror jeg. He-he.... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Litt urkvinneaktig, tror jeg. He-he.... Hi, hi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.