Gjest hjelp meg pliis Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 En av pc-ene vil ikke koble til internett. Kablene er koblet til. Den har tidligere vært på nett uten problemer. Hvor begynner man å lete etter feil? Kan nettverkskortet være ødelagt og hvordan finner man ut av det. Vi har bredbånd med router, har både trådløst og vanlig kabeltilkobling. Andre pc-er, både trådløse og de med kabel kommer på nett uten problemer. Har forsøkt å bytte om på kablene i tilfelle en av portene ikke var OK, men det hjalp ikke. 0 Siter
Gjest Skjønner frustrasjonen Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Hvis det har trådløst kort så prøv med det og se om du kommer på. Det kan være en ide å begynne forfra, legge inn programmer til påkobling på nytt, legge inn brukernavn og passord på nytt, sjekke instillinger om de er etter boka osv. Det er veldig irriterende å ikke komme på som du sier, jeg har en tendens til å gå alt i sømmene som har med påkobling på gjøre. Det kan være instillingene på pc din også, brannmur som stopper osv. Er noe av dette byttet på siden sisst? 0 Siter
Gjest hjelp meg pliis Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Hvis det har trådløst kort så prøv med det og se om du kommer på. Det kan være en ide å begynne forfra, legge inn programmer til påkobling på nytt, legge inn brukernavn og passord på nytt, sjekke instillinger om de er etter boka osv. Det er veldig irriterende å ikke komme på som du sier, jeg har en tendens til å gå alt i sømmene som har med påkobling på gjøre. Det kan være instillingene på pc din også, brannmur som stopper osv. Er noe av dette byttet på siden sisst? Jeg har installert alt på nytt for å forsøke å nøste opp i dette, men det hjelper bare ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.