Gå til innhold

Hjelp meg å avstå...

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

fra å bestille pizza :/ Er egentlig på lavkarbo, men de par siste dagene har jeg kun spist knekkebrød. Har ikke lyst på noe annen mat. Bortsett fra rykende varm, god pizza!

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har ett stykke igjen, og det er lite. *Sender over* ;)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har ett stykke igjen, og det er lite. *Sender over* ;)

Det er ikke nok med ETT stykke til meg nå dessverre :o( Men ellers takk.. Hehe :o) Er såå frista til å ringe nå.

mil1365380270
Skrevet

Ikke for å ødelegge kuren din, men kanskje kroppen din trenger pizza? I alle fall hodet? Men kjøpepizza er jo sjelden godt da, deigete bunn, litt slimete, så fyllmasse med ost og noe strøssel på toppen i forsøk på å få det til å se apetittelig ut.

Skrevet

Du kan prøve å lage en lavkarbo pizza? Det finnes oppskrifter, selv om jeg synes de ser rimelig kvalmende ut... ;)

Eventuelt steker du deg karbonadedeig/kjøttdeig med hakket tomat, pizzakrydder, litt grønnsaker (løk, i hvert fall) med ost på. Kanskje det dreper trangen :)

AneM1365380603
Skrevet

Det er ikke nok med ETT stykke til meg nå dessverre :o( Men ellers takk.. Hehe :o) Er såå frista til å ringe nå.

Det holder med det ene stykket hvis du drikker rikelig med vann til.

Valget står mellom en hel pizza, ett stykke eller ingen pizza. En hel pizza føles best her og nå, men når den er fortært skulle du ønske du nøyde deg med mindre.

Mannen min ville sagt "Ett stykke kitlar bare tarmane" Eller noe ;)

Aliza1365380759
Skrevet

Stå imot! Pizza er jo egentlig ikke noe godt da, med mindre den er hjemmelaget.. Og hjemmelaget er jo uaktuelt å lage nå når klokka er snart tolv, ergo blir det ikke noe pizza på deg :-)

Skrevet

Pizzafolka har lagt seg.

candyqueen_83
Skrevet

Stå imot! Pizza er jo egentlig ikke noe godt da, med mindre den er hjemmelaget.. Og hjemmelaget er jo uaktuelt å lage nå når klokka er snart tolv, ergo blir det ikke noe pizza på deg :-)

Det er jo egentlig LITT godt da :o) Gikk en tur med bikkja i håp om at lysten skulle forsvinne, men neida.

candyqueen_83
Skrevet

Du kan prøve å lage en lavkarbo pizza? Det finnes oppskrifter, selv om jeg synes de ser rimelig kvalmende ut... ;)

Eventuelt steker du deg karbonadedeig/kjøttdeig med hakket tomat, pizzakrydder, litt grønnsaker (løk, i hvert fall) med ost på. Kanskje det dreper trangen :)

Lavkarbopizza har jeg laget mange ganger. Den er helt grei om man får laget en av de gode bunnene. Men har ikke ingredienser eller ork til å lage det nå. Hehe

candyqueen_83
Skrevet

Ikke for å ødelegge kuren din, men kanskje kroppen din trenger pizza? I alle fall hodet? Men kjøpepizza er jo sjelden godt da, deigete bunn, litt slimete, så fyllmasse med ost og noe strøssel på toppen i forsøk på å få det til å se apetittelig ut.

Så du liker ikke bestilt pizza? Jeg syns det er godt. Jeg tror nemlig også at kroppen min trenger pizza. LOL ;O))))

candyqueen_83
Skrevet

Pizzafolka har lagt seg.

Nei, de legger seg ikke før etter kl 3 ;O)

candyqueen_83
Skrevet

Det holder med det ene stykket hvis du drikker rikelig med vann til.

Valget står mellom en hel pizza, ett stykke eller ingen pizza. En hel pizza føles best her og nå, men når den er fortært skulle du ønske du nøyde deg med mindre.

Mannen min ville sagt "Ett stykke kitlar bare tarmane" Eller noe ;)

''Mannen min ville sagt "Ett stykke kitlar bare tarmane" Eller noe ;)''

Haha! Enig ;O)

Gjest xbellax
Skrevet

Hva om du lager en med grovbunn, har mye salat osv, mye sunt på, veier det opp?

Selv hater jeg grove pizzabunner.. snakk om å ødelegge maten... Men hvordan gikk det, overlevde du?

candyqueen_83
Skrevet

Hva om du lager en med grovbunn, har mye salat osv, mye sunt på, veier det opp?

Selv hater jeg grove pizzabunner.. snakk om å ødelegge maten... Men hvordan gikk det, overlevde du?

Svarer nå.. med munnen full av pizza fra baronen :( Men det er godt ;O)

Gjest xbellax
Skrevet

Nyyyt!! :-)

Skrevet

Fy og fy, candyqueen_83:-( Hvordan kunne du synke så dypt :-( Mister jeg ikke troen på menneskeheten etter dette, så gjør jeg det aldri:-(

candyqueen_83
Skrevet

Fy og fy, candyqueen_83:-( Hvordan kunne du synke så dypt :-( Mister jeg ikke troen på menneskeheten etter dette, så gjør jeg det aldri:-(

Lol! ;O)

candyqueen_83
Skrevet

Nyyyt!! :-)

Jeg nyyyter :o) Og skal ikke ha dårlig samvittighet :o) Fra og med i morgen skal jeg ha kjøttdeig osv liggende i fryseren!!

Skrevet

Lol! ;O)

Spis og kos deg du :-) Jeg unner deg det av hele mitt hjerte :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...