candyqueen_83 Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 fra å bestille pizza :/ Er egentlig på lavkarbo, men de par siste dagene har jeg kun spist knekkebrød. Har ikke lyst på noe annen mat. Bortsett fra rykende varm, god pizza! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Jeg har ett stykke igjen, og det er lite. *Sender over* 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Skrevet 20. mars 2009 Jeg har ett stykke igjen, og det er lite. *Sender over* Det er ikke nok med ETT stykke til meg nå dessverre ( Men ellers takk.. Hehe ) Er såå frista til å ringe nå. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Ikke for å ødelegge kuren din, men kanskje kroppen din trenger pizza? I alle fall hodet? Men kjøpepizza er jo sjelden godt da, deigete bunn, litt slimete, så fyllmasse med ost og noe strøssel på toppen i forsøk på å få det til å se apetittelig ut. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Du kan prøve å lage en lavkarbo pizza? Det finnes oppskrifter, selv om jeg synes de ser rimelig kvalmende ut... Eventuelt steker du deg karbonadedeig/kjøttdeig med hakket tomat, pizzakrydder, litt grønnsaker (løk, i hvert fall) med ost på. Kanskje det dreper trangen 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Det er ikke nok med ETT stykke til meg nå dessverre ( Men ellers takk.. Hehe ) Er såå frista til å ringe nå. Det holder med det ene stykket hvis du drikker rikelig med vann til. Valget står mellom en hel pizza, ett stykke eller ingen pizza. En hel pizza føles best her og nå, men når den er fortært skulle du ønske du nøyde deg med mindre. Mannen min ville sagt "Ett stykke kitlar bare tarmane" Eller noe 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Stå imot! Pizza er jo egentlig ikke noe godt da, med mindre den er hjemmelaget.. Og hjemmelaget er jo uaktuelt å lage nå når klokka er snart tolv, ergo blir det ikke noe pizza på deg :-) 0 Siter
Babette Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Det er ikke nok med ETT stykke til meg nå dessverre ( Men ellers takk.. Hehe ) Er såå frista til å ringe nå. Pizzafolka har lagt seg. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Skrevet 20. mars 2009 Stå imot! Pizza er jo egentlig ikke noe godt da, med mindre den er hjemmelaget.. Og hjemmelaget er jo uaktuelt å lage nå når klokka er snart tolv, ergo blir det ikke noe pizza på deg :-) Det er jo egentlig LITT godt da ) Gikk en tur med bikkja i håp om at lysten skulle forsvinne, men neida. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Skrevet 20. mars 2009 Du kan prøve å lage en lavkarbo pizza? Det finnes oppskrifter, selv om jeg synes de ser rimelig kvalmende ut... Eventuelt steker du deg karbonadedeig/kjøttdeig med hakket tomat, pizzakrydder, litt grønnsaker (løk, i hvert fall) med ost på. Kanskje det dreper trangen Lavkarbopizza har jeg laget mange ganger. Den er helt grei om man får laget en av de gode bunnene. Men har ikke ingredienser eller ork til å lage det nå. Hehe 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Skrevet 20. mars 2009 Ikke for å ødelegge kuren din, men kanskje kroppen din trenger pizza? I alle fall hodet? Men kjøpepizza er jo sjelden godt da, deigete bunn, litt slimete, så fyllmasse med ost og noe strøssel på toppen i forsøk på å få det til å se apetittelig ut. Så du liker ikke bestilt pizza? Jeg syns det er godt. Jeg tror nemlig også at kroppen min trenger pizza. LOL ;O)))) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Skrevet 20. mars 2009 Pizzafolka har lagt seg. Nei, de legger seg ikke før etter kl 3 ;O) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Skrevet 20. mars 2009 Det holder med det ene stykket hvis du drikker rikelig med vann til. Valget står mellom en hel pizza, ett stykke eller ingen pizza. En hel pizza føles best her og nå, men når den er fortært skulle du ønske du nøyde deg med mindre. Mannen min ville sagt "Ett stykke kitlar bare tarmane" Eller noe ''Mannen min ville sagt "Ett stykke kitlar bare tarmane" Eller noe ;)'' Haha! Enig ;O) 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Hva om du lager en med grovbunn, har mye salat osv, mye sunt på, veier det opp? Selv hater jeg grove pizzabunner.. snakk om å ødelegge maten... Men hvordan gikk det, overlevde du? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Skrevet 21. mars 2009 Hva om du lager en med grovbunn, har mye salat osv, mye sunt på, veier det opp? Selv hater jeg grove pizzabunner.. snakk om å ødelegge maten... Men hvordan gikk det, overlevde du? Svarer nå.. med munnen full av pizza fra baronen Men det er godt ;O) 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Svarer nå.. med munnen full av pizza fra baronen Men det er godt ;O) Nyyyt!! :-) 0 Siter
Colette Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Svarer nå.. med munnen full av pizza fra baronen Men det er godt ;O) Fy og fy, candyqueen_83:-( Hvordan kunne du synke så dypt :-( Mister jeg ikke troen på menneskeheten etter dette, så gjør jeg det aldri:-( 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Skrevet 21. mars 2009 Fy og fy, candyqueen_83:-( Hvordan kunne du synke så dypt :-( Mister jeg ikke troen på menneskeheten etter dette, så gjør jeg det aldri:-( Lol! ;O) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Skrevet 21. mars 2009 Nyyyt!! :-) Jeg nyyyter ) Og skal ikke ha dårlig samvittighet ) Fra og med i morgen skal jeg ha kjøttdeig osv liggende i fryseren!! 0 Siter
Colette Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Lol! ;O) Spis og kos deg du :-) Jeg unner deg det av hele mitt hjerte :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.