Gjest Skattekort Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Hei, jeg har gått på minipillen cerazette i omtrent et år. Før det gikk jeg på yasmin, men skiftet fordi jeg er disponert for blodpropp. Imidlertid gikk jeg opp i vekt - 4-5 kg etter at jeg startet. Vektøkning oppgis som en vanlig bivirkning av cerazette. Nå skal jeg være borte fra samboeren min i to måneder, og jeg har samtidig et ønske om å gå ned disse kiloene i vekt. Har det noe for seg å ta et opphold i denne perioden, eller vil det ikke ha noe å si? Vil gjerne høre andres erfaringer i forbindelse med vektøkning av pillebruk. Er vel ikke så enkelt at man går ned når man slutter... og hvis jeg går ned noen kg og så begynner på pillen igjen, vil jeg nok en gang gå opp? Om noen har erfaringer med andre minipiller, blir jeg glad. Ikke lyst på disse ekstra kiloene.. 0 Siter
avidi Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Jeg har brukt Cerazette i ca 1,5 år og har ikke gått opp i vekt, heller ned. Jeg måtte ta et ophold i pillene på to mnd pga av en opersasjon og fikk så sterk pms at jeg holdt på å gå på veggen, fikk også stadige småblødninger. Dersom du absoøutt ikke må, vil jeg ikke anbefale et opphold i pillene. Kanskje du kan endre kostholdet litt eller evt trene mer intensivt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.