Gjest Hvem er hva og hvor og når? Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 ! Og jeg har ikke 100 nyeste! Men absurditeten lever! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Det har gått meg "hus forbi", men så har eg bare lest ditt innlegg av alle de siste 100 nyeste også. Eg får fint opp oversikten. 0 Siter
Gjest Hvem er.... Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Det absurde... det er absurd å ikke ha det bra =) Jepp, det er det også. Men først dette rare merkelige endringsgreiene på psyk, jeg skjønner ikke helt. Så den der gressenketråden. Og mye rart på psyk -igjen. Og alle lurer på hvem som er hvem, og du poster en masse innlegg også, og svarer i hytt og gevær. Fikk bare en følelse av absurditet! 0 Siter
Gjest Hvem er... Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Det har gått meg "hus forbi", men så har eg bare lest ditt innlegg av alle de siste 100 nyeste også. Eg får fint opp oversikten. Ja, og noen roter med nick. Og alt henger sammen med psykforumet :-) Ting skjer her! Burde sitte her hele dagen, så jeg får med meg mer. 0 Siter
Gjest Hvem er.... Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Hehe, for å nyte det må du bare godta det =) Det skjer faktisk masse rart når man har det bra =) Hvis man skal tenke tenke kontroll og regelmessighet blir dette uunvergerlig et hinder.... Bah, aldri om jeg gir slipp på min regelmessighet og kontroll! ;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Sjokkoboy, du må ikke svikte DOL da =) Sjokkoboy??? Aldri hørt før..., er det en miks av en mann som sjokkerer og spiser sjokolade det? 0 Siter
Gjest Hvem er... Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Hehe, for å nyte det må du bare godta det =) Det skjer faktisk masse rart når man har det bra =) Hvis man skal tenke tenke kontroll og regelmessighet blir dette uunvergerlig et hinder.... Anarkiet varte så kort så kort, og jeg ble også sensurert her. Så tråden virker nå litt teit! Sånn går det med anarki. Vi blir sensurert! Ingen ytringsfrihet. Men dette ligner mer en normal ikke absurd (småpsykotisk) verden da. Jaja. Nå kan jeg vel sove da. Når alt er slettet :-) 0 Siter
Gjest Flakser og flyr Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Anarkiet varte så kort så kort, og jeg ble også sensurert her. Så tråden virker nå litt teit! Sånn går det med anarki. Vi blir sensurert! Ingen ytringsfrihet. Men dette ligner mer en normal ikke absurd (småpsykotisk) verden da. Jaja. Nå kan jeg vel sove da. Når alt er slettet :-) Ja, slik er det når man selv kan flakse og fly fra tråd til tråd og selv har muligheten til å slette. 0 Siter
Gjest Hvem er... Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Ja, slik er det når man selv kan flakse og fly fra tråd til tråd og selv har muligheten til å slette. Den skjønte jeg ikke, sorry mac. 0 Siter
Gjest Flakser og flyr. Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Ja, og noen roter med nick. Og alt henger sammen med psykforumet :-) Ting skjer her! Burde sitte her hele dagen, så jeg får med meg mer. Ja det er morro å være webmaster, eventuelt veninne med Webmaster. Da kan man ta seg visse friheter. 0 Siter
Gjest Flakser og flyr Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Den skjønte jeg ikke, sorry mac. "LOL" Joda, det gjorde du;o) 0 Siter
Gjest Hvem er... Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Ja det er morro å være webmaster, eventuelt veninne med Webmaster. Da kan man ta seg visse friheter. Haha :-D Hva tror du nå da? 0 Siter
Gjest Flakser og flyrflyr Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Haha :-D Hva tror du nå da? Blir du ikke sliten? 0 Siter
Gjest Hvem er.... Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Blir du ikke sliten? Jo, jeg er nokså sliten, når sant skal sies. Mangler søvn jeg da. Du da? 0 Siter
Gjest Flakser, hopper og flyrflyr. Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Jo, jeg er nokså sliten, når sant skal sies. Mangler søvn jeg da. Du da? Tenker det ja. Slitsom med mange roller sikkert 0 Siter
Gjest Hvem er... Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Tenker det ja. Slitsom med mange roller sikkert Ja. :-) 0 Siter
Gjest you know who Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Ja. :-) er du webmaster?eller er det jeg som misfortsår helt?? 0 Siter
Gjest Hvem er.... Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 er du webmaster?eller er det jeg som misfortsår helt?? Noen sier det. Morsomt er det, og kanskje også et kompliment. Det går ikke å avkrefte, eller bekrefte. 0 Siter
morsan Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Har det vært æksjen her nå igjen? Sørens RL, altså! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Har det vært æksjen her nå igjen? Sørens RL, altså! Hehe! Årets tråd kom og forsvant i går kveld... Det var mer forviklinger enn i Twin Peaks ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.