Gå til innhold

Hjelp meg litt her

Gjest Vet faktisk ikke dette

Anbefalte innlegg

Gjest Vet faktisk ikke dette
Skrevet

Har skandiabanken som nettbank...har kommet i en liten krise med en regning som MÅ betales i morgen ellers går den til inkasso. I skandiabanken kan en søke kreditt og få pengene med en gang står det...med en gang på konto?dette har jeg ikke peilig på...kan studenter også få dette?og kan jeg tilbake betale pengene om to uker uten at det da vil koste meg noe særlig?

Skrevet

Er det ikke bedre å få betalingsutsettelse på regningen?

Skrevet

Eller så går den til inkasso? Så du har allerede fått inkassovarsel for et par uker siden, men har ikke brydd deg om det?

Jeg vet kke svaret på spørsmålet ditt, men nå om dagen skjer det ikke så ofte at banken hiver penger etter deg uten å stille spørsmål. Og uten at det koster skjorta i en eller annen form.

Lykke til!

Skrevet

Det finnes kanskje noe som heter kontokreditt, det er nok dette du tenker på. Vel, det er lov å prøve seg på en telefon til banken, ellers ville jeg ringt dem du skylder penger til for å få en liten utsettelse, men det tviler jeg på at går når det har gått så langt som til inkasso......

Gjest Skattekort
Skrevet

Jeg har faatt kassakreditt fra skandiabanken, det var bare aa trykke paa et par knapper, saa gikk det igjennom, og wips hadde jeg 5000 ekstra paa kontoen min. Men jeg var altsaa kunde fra foer.

Lykke til..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...