Gjest reductil-23-09-09 Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Jeg må ned i vekt men sliter med å finne sunne og gode middager.Bør ikke være for innviklet :-).Noen som har noen gode råd? 0 Siter
Gjest lettvint i alle fall Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Jeg spiser et stykke torskefilét eller laks (sånne som selges frosne i pakker på 4 filéter). Til det varmer jeg frosne grønnsaker (Fransk blanding eller rotfukt blanding). Til dessert tar jeg 1-2 Yoplait blåbæryogurt 0,1%. Dette spiser jeg nesten hver dag, det er kjempegodt og jeg blir ikke lei! Bon appetitt ) 0 Siter
Gjest bipp.. Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Jeg bruker mye kylling og wok. kjempegodt. 0 Siter
Gjest qigong Skrevet 24. mars 2009 Skrevet 24. mars 2009 Ingers kokebok har veldig mye magre, gode, sunne oppskrifter. Dette er også et kosthold som de fleste kan klare å leve med. Sunn, god, norsk mat og du går ned i vekt. Minus 2 kilo på 2 uker her ;====)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.