Tralla Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Skal selge noen barneski, med staver og sko til ei venninne. Hvor mye tar man for slikt? De har tidligere fått mye utstyr og klær, så nå ville de betale. Det er de første skiene, så de er ikke utslitt. En får vel skipakker til rundt en tusenlapp nå eller? Så hvis jeg sier 3-400 er det ok? 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Jeg kjøpte skipakke til jentungen for 599,- da hun trengte ski på 110 cm for et par-tre år siden... Hva kostet de nye da? Om de er godt brukt eller pent brukt har jo også noe å si. 300,- er kanskje passe. 0 Siter
Speak Skrevet 24. mars 2009 Skrevet 24. mars 2009 Bare skisko til litt eldre barn koster jo brått 500,-, men det finnes jo mange forskjellige skipakker. En grei regel for pent brukt utstyr er 1/2 pris. Og da de har fått mye utstyr/klær tidligere så er det jo ikke så nøye. 3-400 høres veldig fornuftig ut. 0 Siter
Tralla Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Skrevet 25. mars 2009 Jeg kjøpte skipakke til jentungen for 599,- da hun trengte ski på 110 cm for et par-tre år siden... Hva kostet de nye da? Om de er godt brukt eller pent brukt har jo også noe å si. 300,- er kanskje passe. Er de såpass billige de pakkene ja. Vi fikk de av besteforeldrene til jul så husker ikke hva de kostet. 0 Siter
Tralla Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Skrevet 25. mars 2009 Bare skisko til litt eldre barn koster jo brått 500,-, men det finnes jo mange forskjellige skipakker. En grei regel for pent brukt utstyr er 1/2 pris. Og da de har fått mye utstyr/klær tidligere så er det jo ikke så nøye. 3-400 høres veldig fornuftig ut. Var det jeg tenkte også at sko koster jo fort 400 iallefall, og her er det jo ski og staver med også. Tror jeg sier 300 jeg, også ser vi. Kjenner henne såpass godt at hun nok vil gi litt ekstra, så da startet jeg ikke med 400 :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Er de såpass billige de pakkene ja. Vi fikk de av besteforeldrene til jul så husker ikke hva de kostet. Skipakker for de minste koster ikke så mye nei. ) 0 Siter
Speak Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Var det jeg tenkte også at sko koster jo fort 400 iallefall, og her er det jo ski og staver med også. Tror jeg sier 300 jeg, også ser vi. Kjenner henne såpass godt at hun nok vil gi litt ekstra, så da startet jeg ikke med 400 :-) Da blir sikkert alle fornøyde:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.