Gå til innhold

Ja, ble det baksmell eller tilgode? :O)

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Jeg fikk igjen, heldigvis. Samme gjorde min mann :D fikk 5.600KR, Min mann noen ganger mere... ;)

Så deilig :o) Jeg skulle gjerne hatt igjen litt jeg og.. Hehe.. Men jobbet nesten dobbelt så mye som det jeg skal så det er vel ikke så rart da. Hehe..

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

8

• Hushjelpen

3

• ilaria

3

• morsan

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg fikk en god del tilbake, men det er helt bevist fra min side. Jeg får ikke feriepenger, og setter jeg bort litt hver mnd går det fort i det store sluket siden jeg har lav inntekt.

Sambo gikk ganske så i null, par hundrelapper på plussiden tror jeg det var.

candyqueen_83
Skrevet

Ja;(

Så store summer bør vel være det.. Hehe.. Men kjipt om man ikke har klart å spare penger til det da..

Skrevet

Får en stygg 6 siffret baksmall til høsten.

Da er det mye penger å spare på å betale inn tilleggsforskudd før 30. april:-)

Mary Poppins
Skrevet

19000Kr til gode :-) Jeg trodde jeg skulle få restskatt så det var en hyggelig overraskelse :-)

Gjest togli
Skrevet

Har ikke fått den i posten enda, men gikk inn nå på skatteetaten.no, og logget inn, og vips fikk jeg se hva vi får igjen i år... Så du kan finne det ut på nettet.

Jeg går inn på www.skatteetaten.no, men hvor logger jeg inn??

Gjest Løveføtter
Skrevet

"levere selvangivelsen"

Skrevet

Vet ikke enda - men nå ble jeg jammen nysjerrig!

*leter febrilsk etter arket med pinkoder fra ifjor...*

Kommer tilbake med oppdatering når jeg har funnet ut av dette, akkurat nå er minside låst den neste timen...etter altfor mange feile påloggingsforsøk. *hmmpfrr''

Gjest togli
Skrevet

"levere selvangivelsen"

Men jeg vil jo ikke levere selvangivelsen for 2008 ennå. Jeg vil bare vite hva de har beregnet som min inntekt for 2008 og om jeg kan regne med å få noe tilgode. Da er det vel noe annet jeg må gå inn på?

Gjest Løveføtter
Skrevet

Men jeg vil jo ikke levere selvangivelsen for 2008 ennå. Jeg vil bare vite hva de har beregnet som min inntekt for 2008 og om jeg kan regne med å få noe tilgode. Da er det vel noe annet jeg må gå inn på?

Når du logger inn der, må du svare på om du vil ha tilsendt elektronisk heretter, også kommer du inn på siden. Der kan du se på selvangivelsen for i år, også logger du ut igjen, da plopper det opp at du ikke har sendt inn selvangivelsen... så da kan du logge deg av, og sende den inn senere...

candyqueen_83
Skrevet

www.altinn.no

Gjest Ikke her nei
Skrevet

Du kan gå inn på altinn,da må du ha pin kodene klar.

Du må lage deg passord også for å kunne logge inn.

Aliza1365380759
Skrevet

Så deilig:O)

Ja, kjempedeilig! Særlig siden det gjør at vi ikke trenger å bekymre oss fullt så mye for hvordan vi skal klare å dekke tannlegeutgiftene hans neste måned, der første overslag kom på 15.000. Går jo fint å nesten "blakke" nødkontoen hvis man vet at man snart kan fylle den opp igjen! :-)

Gjest høstløv
Skrevet

www.altinn.no

Gjest togli
Skrevet

Når du logger inn der, må du svare på om du vil ha tilsendt elektronisk heretter, også kommer du inn på siden. Der kan du se på selvangivelsen for i år, også logger du ut igjen, da plopper det opp at du ikke har sendt inn selvangivelsen... så da kan du logge deg av, og sende den inn senere...

ok! Takk :)

Gjest togli
Skrevet

www.altinn.no

Klarte det nå.. Jeg har et enmannsforetak, så jeg får ikke vite noe før til høsten :-(

Gjest togli
Skrevet

Du kan gå inn på altinn,da må du ha pin kodene klar.

Du må lage deg passord også for å kunne logge inn.

Klarte det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...