Gå til innhold

Melkekartonglotteriet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som noen gang har vunnet i melkekartonglotteriet? Jeg har trofast brettet melkekartonger i årevis, og skrevet navn og nummer på. Vinner aldri... Noen andre her med mer flaks??=)

Skrevet

Dessverre...er det fremdeles lotteri altså?:-)

Jepp! For sikkerhets skyld ringte jeg det lokale søppelselskapet for å spørre om jeg gjorde noe feil, siden jeg aldri vinner. Men, nei. Lotteriet eksisterer absolutt, men det er så mange som deltar over hele landet at det var visst ganske vanskelig å vinne.... Lokalavisa skrev om dette lotteriet for en tid tilbake og da fremstilte de det slik at det ikke var så vanskelig å vinne...Men det er det jo!

Gjest Brette, brette, brette
Skrevet

Nei, bretter og bretter så jeg ser mannen med ljåen jeg og, men har ennå ikke vunnet :(

Det må sies at jeg nå et par, tre måneders tid har glemt å levere da så nå kan jeg bygge et digert hundehus av melkekartonger tror jeg :)

Skal prøve å huske på å levere inn nå.

Men, jeg leste i avisen at ei dame i bygda vår hadde vunnet for ikke så lenge siden, og jeg tror jammen det var noen i bygda vår ikke så altfor langt før det igjen også

Jeg har også en bekjent som har vunnet en gang. Det var for mange år siden.

Så det lar seg vel gjøre. For de som HAR flaks.

Skrevet

Nei, bretter og bretter så jeg ser mannen med ljåen jeg og, men har ennå ikke vunnet :(

Det må sies at jeg nå et par, tre måneders tid har glemt å levere da så nå kan jeg bygge et digert hundehus av melkekartonger tror jeg :)

Skal prøve å huske på å levere inn nå.

Men, jeg leste i avisen at ei dame i bygda vår hadde vunnet for ikke så lenge siden, og jeg tror jammen det var noen i bygda vår ikke så altfor langt før det igjen også

Jeg har også en bekjent som har vunnet en gang. Det var for mange år siden.

Så det lar seg vel gjøre. For de som HAR flaks.

For de som har flaks ja...Sukk!

Gjest Brette, brette, brette
Skrevet

For de som har flaks ja...Sukk!

Ja, akkurat. Flaks! Og det er det desverre noen av oss som IKKE har, slike som meg bla. :(

Skrevet

Du får ikke konkurranse fra meg ihvertfall, for her sender vi flate melkekartonger til resirkulering uten at de er stappet sammen i kubber som vi skriver navn på - de ligger typisk løst oppi en papirpose med ymse annen kartong. ;-)

Skrevet

Jepp! For sikkerhets skyld ringte jeg det lokale søppelselskapet for å spørre om jeg gjorde noe feil, siden jeg aldri vinner. Men, nei. Lotteriet eksisterer absolutt, men det er så mange som deltar over hele landet at det var visst ganske vanskelig å vinne.... Lokalavisa skrev om dette lotteriet for en tid tilbake og da fremstilte de det slik at det ikke var så vanskelig å vinne...Men det er det jo!

Sa de noe om hvor ofte de trakk vinnere?

1 gang i mnd,2 ganger i året,1 gang i året eller hver tiende år?

Skrevet

Sa de noe om hvor ofte de trakk vinnere?

1 gang i mnd,2 ganger i året,1 gang i året eller hver tiende år?

Tror det var 4 ganger i året.

Gjest st sunniva
Skrevet

Ikke jeg personlig. Men det var en tid da man skulle skrive på navnet til en skole man ville skulle få pengene. Da vant den skolen jeg hadde skrevet på. Jeg vet jo ikke om det var min kartong eller noen andres, men siden det var en privatskole i Oslo, så kan det jo godt ha vært det, håper i alle fall det var pga meg :-). De kjøpte seg endel nye pc'er for pengene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...