Henrikke67 Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Har fått tips om dette nettstedet for å få sett tv-serier gratis på nett. Nå har jeg søkt på piratebay på kvasir, og ser at det er jusproblemer her. Er det ulovlig å laste ned ting fra dette nettstedet?? 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Alt du finner der er ikke ulovlig, men mye av det er. Det er ditt eget ansvar å sørge for at det du laster ned ikke er rettighetsbeskyttet. 0 Siter
Henrikke67 Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Skrevet 25. mars 2009 Alt du finner der er ikke ulovlig, men mye av det er. Det er ditt eget ansvar å sørge for at det du laster ned ikke er rettighetsbeskyttet. Og hvordan kan jeg vite om det er rettighetsbeskyttet...? 0 Siter
....AV Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Og hvordan kan jeg vite om det er rettighetsbeskyttet...? Du kan nok gå ut fra at alt du har lyst til å se er beskyttet materiale, i hvertfall hvis det er tv-serier av nyere dato. 0 Siter
Henrikke67 Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Skrevet 25. mars 2009 Du kan nok gå ut fra at alt du har lyst til å se er beskyttet materiale, i hvertfall hvis det er tv-serier av nyere dato. Ja, ja samme kan det være! Har visst for treig pc til å laste ned noe derfra. Prøvde, men det gikk ikke...! Ellers syns jeg det så ut som en skikkelig ugrei side å være på!! Sånn gratulerer du har vunnet ditten og datten osv. spratt fram på skjermen. Pluss bilder av lettkledde ungjenter...! Håper ikke jeg har fått virus på pc'en nå, eller noe annet dritt! 0 Siter
Gjest tv+film Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Ja, ja samme kan det være! Har visst for treig pc til å laste ned noe derfra. Prøvde, men det gikk ikke...! Ellers syns jeg det så ut som en skikkelig ugrei side å være på!! Sånn gratulerer du har vunnet ditten og datten osv. spratt fram på skjermen. Pluss bilder av lettkledde ungjenter...! Håper ikke jeg har fått virus på pc'en nå, eller noe annet dritt! http://www.torrentz.eu/ 0 Siter
Gjest tv+film Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Ja, ja samme kan det være! Har visst for treig pc til å laste ned noe derfra. Prøvde, men det gikk ikke...! Ellers syns jeg det så ut som en skikkelig ugrei side å være på!! Sånn gratulerer du har vunnet ditten og datten osv. spratt fram på skjermen. Pluss bilder av lettkledde ungjenter...! Håper ikke jeg har fått virus på pc'en nå, eller noe annet dritt! du må ha bredbånd for å laste ned 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.