Gå til innhold

Piratebay.org

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått tips om dette nettstedet for å få sett tv-serier gratis på nett. Nå har jeg søkt på piratebay på kvasir, og ser at det er jusproblemer her. Er det ulovlig å laste ned ting fra dette nettstedet??

Gjest mallet
Skrevet

Alt du finner der er ikke ulovlig, men mye av det er. Det er ditt eget ansvar å sørge for at det du laster ned ikke er rettighetsbeskyttet.

Skrevet

Alt du finner der er ikke ulovlig, men mye av det er. Det er ditt eget ansvar å sørge for at det du laster ned ikke er rettighetsbeskyttet.

Og hvordan kan jeg vite om det er rettighetsbeskyttet...?

Skrevet

Og hvordan kan jeg vite om det er rettighetsbeskyttet...?

Du kan nok gå ut fra at alt du har lyst til å se er beskyttet materiale, i hvertfall hvis det er tv-serier av nyere dato.

Skrevet

Du kan nok gå ut fra at alt du har lyst til å se er beskyttet materiale, i hvertfall hvis det er tv-serier av nyere dato.

Ja, ja samme kan det være! Har visst for treig pc til å laste ned noe derfra. Prøvde, men det gikk ikke...! Ellers syns jeg det så ut som en skikkelig ugrei side å være på!! Sånn gratulerer du har vunnet ditten og datten osv. spratt fram på skjermen. Pluss bilder av lettkledde ungjenter...! Håper ikke jeg har fått virus på pc'en nå, eller noe annet dritt!

Gjest tv+film
Skrevet

Ja, ja samme kan det være! Har visst for treig pc til å laste ned noe derfra. Prøvde, men det gikk ikke...! Ellers syns jeg det så ut som en skikkelig ugrei side å være på!! Sånn gratulerer du har vunnet ditten og datten osv. spratt fram på skjermen. Pluss bilder av lettkledde ungjenter...! Håper ikke jeg har fått virus på pc'en nå, eller noe annet dritt!

http://www.torrentz.eu/

Gjest tv+film
Skrevet

du må ha bredbånd for å laste ned

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...