Gå til innhold

Gratis drink på bursdagen?

Anbefalte innlegg

Gjest White trash
Skrevet

Skal ut å feire bursdagen min (26 år) med jentegjengen på fredag. Vi kommer sikkert til å være innom flere utesteder.

Har litt lyst å nevne for bartenderen(e) at jeg har bursdag og hinte meg til en gratis drinkB-) Dette tørr jeg sikkert ihvertfall å gjøre når jeg er god og brisen. Men er det rett og slett uforskammet av meg? Eller er det bare uskyldigt og morsomt?

Kan vel også nevne at vi bor i en liten by og de fleste vet nok hvem jeg er. Blir nok sett litt på som stamkunde og slipper derfor som regel forbi køen i helgene (men usikker på om dette gjør planen min om gratis drinker bedre..hehe).

Det eneste jeg er ute etter er vel bare å få opppleve litt ekstra stas og føle meg litt spesiell på bursdagen min.

Hva synes dere?

Gjest Skål
Skrevet

Dette her virker mer som uskyldig moro på meg enn tigging :)

Jeg synes godt du kan spørre om dette, og særs hvis du er en god stamkunde. Men du bør spørre på en uhøytidelig og avslappet måte. Og ta et evnt. avslag med et smil.

Jeg tror heller dette kan være mer suksessrikt i begynnelsen av kvelden jeg da enn etterhvert når du er brisen ;)

Drikk med måte og ha en koselig bursdag :)

Gjest Elextra
Skrevet

Dette må vel være et tulleinnlegg, signaturen bekrefter vel også det?

Forøvrig synes jeg det høres tåpelig ut å hinte om gratis drinker, skjønner ikke at du vil gjøre deg så liten. Mange kan vel finne på noe sånt etter å ha fått i seg x antall drinker, men å planlegge det?

Gjest ViViola
Skrevet

Forøvrig synes jeg det høres tåpelig ut å hinte om gratis drinker, skjønner ikke at du vil gjøre deg så liten. Mange kan vel finne på noe sånt etter å ha fått i seg x antall drinker, men å planlegge det?

Enig!

trollemor;o)
Skrevet

Jeg syns du høres litt kvalm ut.... sorry

Skrevet

Jeg ville aldri tiggi drinker selv o jeg har bursdag.. tenk om alle som hadde bursdag skulle få gratis drinker da.. da hadde utelivsbransjen gått konk. Går aldri ut hvis jeg ikke har råd til drinker (eller øl da som jeg drikker mest), og taxi hjem. Belager meg aldri på at andre skal sponse kvelden min. Jeg hadde synes det hadde vært pinlig og nedverdigende å tigge drikke.. 26 år er desuten ikke noe rundt tall, ergo ikke noe spes.. Blir annerledes hvis en venninne av deg sier du har bursdag - så kan det hender bartenderen vil spandere en drink på deg..

Gjest White trash
Skrevet

Uff, nå føler jeg meg litt teit. Trodde ikke jeg skulle skape så sterke reaksjoner...

Men jo, var jo usikker på om dette vare var en totalt uakseptabel og uforskammet "white-trash" -holdning av meg og det var også derfor jeg valgte å være litt selvironisk i nicket mitt. Det var jo også nettopp derfor jegspurte dere her i DOL om råd også, så jeg slapp å drite meg ut! Hehe! Fikk fine svar. Takk for råd.

Dropper nok gratis bursdagsdrinkB-)

Skrevet

Uff, nå føler jeg meg litt teit. Trodde ikke jeg skulle skape så sterke reaksjoner...

Men jo, var jo usikker på om dette vare var en totalt uakseptabel og uforskammet "white-trash" -holdning av meg og det var også derfor jeg valgte å være litt selvironisk i nicket mitt. Det var jo også nettopp derfor jegspurte dere her i DOL om råd også, så jeg slapp å drite meg ut! Hehe! Fikk fine svar. Takk for råd.

Dropper nok gratis bursdagsdrinkB-)

Det er bra ; )

Gjest mora2
Skrevet

Haha, klart du skal ha gratis drinker! Pluss gratis inngang.

Kos deg masse, og grattis! :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...