Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sjøstjerna

Jeg veier meg ikke nå.

Jeg har nytt påsken til det fulle. Godteri hver dag. Vin hver dag. God middag hver dag. Potetgull eller popcorn hver dag.

Vil ikke ha dårlig samvittighet for det. Om et par dager er det tilbake til normalen. :-)

Flere som har skeiet skikkelig ut?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327195-mye-god-mat-i-p%C3%A5sken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Onsdag1365380628

Jeg har skeiet ut disse påskedagene ja. Jeg sitter nå med oppblåst mage og promper..søtsuger sliter i meg og det er like før jeg tar hull på den siste posen med småsjokolade. Dårlig samvittighet? Neida, det har jeg ikke. Men det hadde kjentes bedre om jeg hadde holdt meg til min vante diett.

Gjest sjøstjerna

Skeiet ut ja,i lange baner ; )

Men litt kjipt å legge på seg for det har jeg gjort,men nå er det påan igjen!

Kjenner på kroppen at jeg også har lagt på meg.

Må kunne skille hverdag fra fest, og jeg har nytet all den gode maten!

Men nå kommer hverdagen som innebærer mer normalt kosthold igjen.

Gjest Elextra

Det er ikke maten i julen og påsken jeg legger på meg av, men snarere alt jeg spiser og drikker mellom høytidene! ;)

Når det er sagt spiser jeg ikke veldig mye mer i høytidene enn ellers, selv om det jo blir en del sjokolade og vin ++. Men aktivitetsnivået er gjerne mye høyere enn ellers, så netto-overskuddet blir ikke så stort.

Elsker påsken! :) Liker særlig godt å kombinere sosialt lag og utskeielser med mye frisk luft og aktivitet - i motsetning til f.eks. i julen, hvor det blir vel mye stillesitting i eviglange familieselskaper (puh, så var det sagt).

Annonse

Jeg har skeiet ut disse påskedagene ja. Jeg sitter nå med oppblåst mage og promper..søtsuger sliter i meg og det er like før jeg tar hull på den siste posen med småsjokolade. Dårlig samvittighet? Neida, det har jeg ikke. Men det hadde kjentes bedre om jeg hadde holdt meg til min vante diett.

haha! Så utrolig bra skrevet, Sjøstjerna! Jeg har det på akkurat samme måte..

Jeg har også skeiet skikkelig ut siste uka - og samvittigheten er helt ren og fin!

MEN; man kan jo undre seg over uttrykket mye "god" mat.. - den maten jeg har spist mye av i påsken kjennes slett ikke god ut i magen..HEHE!

Vi moter oss opp og fortsetter det sunne kostholdet vårt!

Ha en god uke damer!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...