Gå til innhold

Hadde de enda stått i påskekøen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he

Ser ellers at VG slenger på en liten spørreundersøkelse om man har hatt sex i bil. Det hadde vært interessant om svaralternativene avspeilet om man isåfall hadde hatt det mens bilen var i fart eller ikke...;-)

Flesteparten av de med bilsex-erfaringer har nok bare brukt bilen som "lokale", ikke kjørt (bilen altså) samtidig

tror

Gjest Løveføtter
Skrevet

http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=571991

Nå vet vi hva vi skal svare neste gang noen legger inn et desperat spørsmål her av typen "jeg trenger noen tusen veldig raskt, hvor finner jeg en godt betalt ekstrajobb?"

Hun har altså rukket å komme ut av forholdet og inn i et nytt, i løpet av noe sånt som to uker. Ganske effektivt.

Alle i nærmiljø vet at det var dem, derfor stiller de like godt opp med navn og bilde for hele det norske folk... Tror jeg hadde gravd meg ned, i stede for å stille opp i Se og Hør...

Skrevet

Alle i nærmiljø vet at det var dem, derfor stiller de like godt opp med navn og bilde for hele det norske folk... Tror jeg hadde gravd meg ned, i stede for å stille opp i Se og Hør...

Ja - å rippe opp i saken etter to uker i VG og Se & Hør, er ikke helt optimalt hvis man helst vil legge den død.

Skrevet

Flesteparten av de med bilsex-erfaringer har nok bare brukt bilen som "lokale", ikke kjørt (bilen altså) samtidig

tror

Det tror jeg også:-)

(heldigvis!! får'n si)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...