laban Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 He he Ser ellers at VG slenger på en liten spørreundersøkelse om man har hatt sex i bil. Det hadde vært interessant om svaralternativene avspeilet om man isåfall hadde hatt det mens bilen var i fart eller ikke...;-) Flesteparten av de med bilsex-erfaringer har nok bare brukt bilen som "lokale", ikke kjørt (bilen altså) samtidig tror 0 Siter
Gjest Løveføtter Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=571991 Nå vet vi hva vi skal svare neste gang noen legger inn et desperat spørsmål her av typen "jeg trenger noen tusen veldig raskt, hvor finner jeg en godt betalt ekstrajobb?" Hun har altså rukket å komme ut av forholdet og inn i et nytt, i løpet av noe sånt som to uker. Ganske effektivt. Alle i nærmiljø vet at det var dem, derfor stiller de like godt opp med navn og bilde for hele det norske folk... Tror jeg hadde gravd meg ned, i stede for å stille opp i Se og Hør... 0 Siter
laban Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Alle i nærmiljø vet at det var dem, derfor stiller de like godt opp med navn og bilde for hele det norske folk... Tror jeg hadde gravd meg ned, i stede for å stille opp i Se og Hør... Ja - å rippe opp i saken etter to uker i VG og Se & Hør, er ikke helt optimalt hvis man helst vil legge den død. 0 Siter
morsan Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Flesteparten av de med bilsex-erfaringer har nok bare brukt bilen som "lokale", ikke kjørt (bilen altså) samtidig tror Det tror jeg også:-) (heldigvis!! får'n si) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.