Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Onsdag1365380628

Jeg har skeiet totalt ut i Påsken og har vist lite måtehold i matveien kan man si. Var derfor spent i morges da jeg gikk på vekta.

Jippi, jeg har ikke lagt på meg, men gådd ned et halvt kilo. Nå er det bare å fortsette med lavkarbo og håpe man kommer i bikinien til sommeren.

Hvordan ligger dere an?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327263-p%C3%A5-vekta-etter-myye-p%C3%A5skegodt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg listet meg på vekta i morrest selv om jeg hadde tenkt å vente noen dager. På klærne virket det ikke som om jeg hadde lagt på meg, men med tanke på at det har vært tidenes sløveste påske + et visst inntak av sjokolade og godis så var jeg skeptisk...

Men hurra! Jeg har kanskje gått opp 2-300 gram om noe i det hele tatt! :o)))))) Og jeg syklet til jobb i dag! :o)

Annonse

Gjest Skal ned 60 kg -37,5

Kom hjem etter en flott påskeferie i går. Det var ikke lystbetont å gå på vekta i dag, etter alle utskeielsene i påsken. Og resultatet lot ikke vente på seg, jeg har gått opp hele 800 gram!

Men, jeg hadde en veldig positiv opplevelse i ferien. Vi var en tur i en liten by nær feriestedet, og kikka i butikker. Og der, utenfor en NORMAL klesbutikk hang overdelen helt i min stil og farge, i størrelse XL. Nå er jeg ikke helt der enda, men fasongen så romslig ut, så kanskje allikevel? Jeg omtrent listet meg inn i butikken og mumlet at jeg ville prøve denne. Jeg var kjempeflau, og tenkte at nå lo nok betjeningen godt inne seg - trodde virkelig den feite dama at hun kom inn i den overdelen? Men det gjorde jeg. Den var som skreddersydd til meg, satt så fint som bare det, og var bare helt skjønn! Stolt og glad gikk jeg ut av butikken med mitt nye vidunderlige klesplagg. Tenk at JEG kunne finne noe jeg likte utenfor en vanlig butikk, og som passet. Jeg pyntet meg med nyanskaffelsen påskeaften, og fikk mange hyggelige bemerkninger om hvor fin jeg var!

Så til tross for vekt-oppgang denne uka er jeg optimistisk! Og motivasjonen er helt på topp!

Kom hjem etter en flott påskeferie i går. Det var ikke lystbetont å gå på vekta i dag, etter alle utskeielsene i påsken. Og resultatet lot ikke vente på seg, jeg har gått opp hele 800 gram!

Men, jeg hadde en veldig positiv opplevelse i ferien. Vi var en tur i en liten by nær feriestedet, og kikka i butikker. Og der, utenfor en NORMAL klesbutikk hang overdelen helt i min stil og farge, i størrelse XL. Nå er jeg ikke helt der enda, men fasongen så romslig ut, så kanskje allikevel? Jeg omtrent listet meg inn i butikken og mumlet at jeg ville prøve denne. Jeg var kjempeflau, og tenkte at nå lo nok betjeningen godt inne seg - trodde virkelig den feite dama at hun kom inn i den overdelen? Men det gjorde jeg. Den var som skreddersydd til meg, satt så fint som bare det, og var bare helt skjønn! Stolt og glad gikk jeg ut av butikken med mitt nye vidunderlige klesplagg. Tenk at JEG kunne finne noe jeg likte utenfor en vanlig butikk, og som passet. Jeg pyntet meg med nyanskaffelsen påskeaften, og fikk mange hyggelige bemerkninger om hvor fin jeg var!

Så til tross for vekt-oppgang denne uka er jeg optimistisk! Og motivasjonen er helt på topp!

Forstår at det ga godfølelsen - hold på den :)

Åh, dette var jammen et hyggelig og rørende innlegg å lese tidlig på morgenkvisten!

Det er jammen en stor bragd du har gjort, og jeg er såå glad på dine vegne. Masse lykke til videre i prosessen mot et lettere kle-handle-liv!

Mvh

Dette skrev jeg i et innlegg før påske:

" Nå tar jeg påskeferie, og så skal jeg kose meg med påskegodis. MEN; jeg skal plukke mine godbiter med omhu, og bare smake litt av det jeg liker aller best! "

HAHA! Ble ikke akkurat slik, ble helt motsatt. Har gumlet og smakt på både det ene og det andre, hver eneste dag hele påsken...

Vekta i dag viste 61.3, det er opp 0,5 kg siden 3.april. Ikke så helt utrolig fælt, men surt på tenke på at jeg allerede for 1 mnd siden så 59-tallet på vekta. Har ikke sett det siden, for å si det sånn.

Målet er 57 kg før sommeren, og nå begynner det å haste litt. Tror sykkelen må frem, og mor må prioritere kvalitetstid med minsten i sykkelsetet. Har mange motbakker jeg kan bryne meg på!

Ha en god uke, neste uke skal den halve kg'en være av!

Mvh

Gjest Skal ned 60 kg -39,1

Åh, dette var jammen et hyggelig og rørende innlegg å lese tidlig på morgenkvisten!

Det er jammen en stor bragd du har gjort, og jeg er såå glad på dine vegne. Masse lykke til videre i prosessen mot et lettere kle-handle-liv!

Mvh

Tusen takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...