Gå til innhold

Kaffekopper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vasker alltid koppen min etter bruk, det må da være ganske ekkelt å gå og drikke av samme koppen i dagevis?! Det er sikkert ikke skadelig eller noe, men jeg syns det er udelikat.

Setter bare koppen i oppvaskmaskina og tar en ny, det er ikke mye jobb ;-)

Hvis man f.eks. drikker en kopp kaffe 10 ganger i døgnet, så kan det bli ganske mye oppvask ut av det....*s*

Skrevet

Hvis man f.eks. drikker en kopp kaffe 10 ganger i døgnet, så kan det bli ganske mye oppvask ut av det....*s*

''Hvis man f.eks. drikker en kopp kaffe 10 ganger i døgnet, så kan det bli ganske mye oppvask ut av det....*s*''

10 ganger i døgnet.... det er egentlig jevngodt med at man har pimpet kaffe i ett strekk gjennom hele dagen. I slike tilfelle trenger man ikke vaske koppen mellom hver gang, fordi den "holdes varm" gjennom kontinuerlig bruk. ;-)

Mener

Skrevet

''Hvis man f.eks. drikker en kopp kaffe 10 ganger i døgnet, så kan det bli ganske mye oppvask ut av det....*s*''

10 ganger i døgnet.... det er egentlig jevngodt med at man har pimpet kaffe i ett strekk gjennom hele dagen. I slike tilfelle trenger man ikke vaske koppen mellom hver gang, fordi den "holdes varm" gjennom kontinuerlig bruk. ;-)

Mener

Jeg antok at nicket ditt innebar at du alltid drakk kaffe...*s*

Skrevet

Jeg antok at nicket ditt innebar at du alltid drakk kaffe...*s*

Aldri en dag uten kaffe - men ikke 10 krus om dagen, nei ;-)

Skrevet

Jeg bruker bare glass da, men bruker glasset minst en dag.

Sånn blir det for alle her når vi ikke har oppvaskmaskin...

*Ønsker eg oppvaskmaskin*

:0)

sort som natta
Skrevet

Jeg bruker bare glass da, men bruker glasset minst en dag.

Sånn blir det for alle her når vi ikke har oppvaskmaskin...

*Ønsker eg oppvaskmaskin*

:0)

selv låner jeg en oppvaskmaskin(oppbevarer for en venn,vil det si),men har aldri brukt den. et fat og ett glass per dag går jo så lett å vaske opp når man er en:) mer styr å vente til oppvaskmaskinen blir passe full(setter ikke på maskin for to ting!)

'også er jeg vel litt sparsommelig med strømmen i tillegg(selv om jeg jo vasker klær nesten hver dag)

Skrevet

selv låner jeg en oppvaskmaskin(oppbevarer for en venn,vil det si),men har aldri brukt den. et fat og ett glass per dag går jo så lett å vaske opp når man er en:) mer styr å vente til oppvaskmaskinen blir passe full(setter ikke på maskin for to ting!)

'også er jeg vel litt sparsommelig med strømmen i tillegg(selv om jeg jo vasker klær nesten hver dag)

Heldig du er da ;0)

Vi er familie på 4, så blir endel oppvask...hvertfall om alle skulle tatt nytt glass flere ganger daglig ;0)

AneM1365380603
Skrevet

Mine kaffekopper brukes mange ganger... De fleste av dere hadde ikke likt dem ;-) Og særlig ikke nick.

Slik som her da ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...