frosken Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Jeg vasker alltid koppen min etter bruk, det må da være ganske ekkelt å gå og drikke av samme koppen i dagevis?! Det er sikkert ikke skadelig eller noe, men jeg syns det er udelikat. Setter bare koppen i oppvaskmaskina og tar en ny, det er ikke mye jobb ;-) Hvis man f.eks. drikker en kopp kaffe 10 ganger i døgnet, så kan det bli ganske mye oppvask ut av det....*s* 0 Siter
kaffepiken Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Hvis man f.eks. drikker en kopp kaffe 10 ganger i døgnet, så kan det bli ganske mye oppvask ut av det....*s* ''Hvis man f.eks. drikker en kopp kaffe 10 ganger i døgnet, så kan det bli ganske mye oppvask ut av det....*s*'' 10 ganger i døgnet.... det er egentlig jevngodt med at man har pimpet kaffe i ett strekk gjennom hele dagen. I slike tilfelle trenger man ikke vaske koppen mellom hver gang, fordi den "holdes varm" gjennom kontinuerlig bruk. ;-) Mener 0 Siter
frosken Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 ''Hvis man f.eks. drikker en kopp kaffe 10 ganger i døgnet, så kan det bli ganske mye oppvask ut av det....*s*'' 10 ganger i døgnet.... det er egentlig jevngodt med at man har pimpet kaffe i ett strekk gjennom hele dagen. I slike tilfelle trenger man ikke vaske koppen mellom hver gang, fordi den "holdes varm" gjennom kontinuerlig bruk. ;-) Mener Jeg antok at nicket ditt innebar at du alltid drakk kaffe...*s* 0 Siter
kaffepiken Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Jeg antok at nicket ditt innebar at du alltid drakk kaffe...*s* Aldri en dag uten kaffe - men ikke 10 krus om dagen, nei ;-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Jeg bruker bare glass da, men bruker glasset minst en dag. Sånn blir det for alle her når vi ikke har oppvaskmaskin... *Ønsker eg oppvaskmaskin* :0) 0 Siter
sort som natta Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Jeg bruker bare glass da, men bruker glasset minst en dag. Sånn blir det for alle her når vi ikke har oppvaskmaskin... *Ønsker eg oppvaskmaskin* :0) selv låner jeg en oppvaskmaskin(oppbevarer for en venn,vil det si),men har aldri brukt den. et fat og ett glass per dag går jo så lett å vaske opp når man er en:) mer styr å vente til oppvaskmaskinen blir passe full(setter ikke på maskin for to ting!) 'også er jeg vel litt sparsommelig med strømmen i tillegg(selv om jeg jo vasker klær nesten hver dag) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 selv låner jeg en oppvaskmaskin(oppbevarer for en venn,vil det si),men har aldri brukt den. et fat og ett glass per dag går jo så lett å vaske opp når man er en:) mer styr å vente til oppvaskmaskinen blir passe full(setter ikke på maskin for to ting!) 'også er jeg vel litt sparsommelig med strømmen i tillegg(selv om jeg jo vasker klær nesten hver dag) Heldig du er da ;0) Vi er familie på 4, så blir endel oppvask...hvertfall om alle skulle tatt nytt glass flere ganger daglig ;0) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Mine kaffekopper brukes mange ganger... De fleste av dere hadde ikke likt dem ;-) Og særlig ikke nick. Slik som her da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.