Gjest Veronika i vannet Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Hvor ofte blir håndklærne vasket? Trenger man å vaske dem sjeldnere hvis man vasker seg med såpe mellom tærne? 0 Siter
frosken Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Kan du lage en tråd om tannpuss også? Jeg vil gjerne vite hvor ofte folk kjøper ny tannbørste f.eks., og hvorvidt alle bare børster opp og ned, eller om sideveis også er tillatt? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Jeg vasker meg ikke med såpe mellom tærne, men bruker så mye shampoo i håret og såpe ellers på kroppen at beina står i såpevann under hele dusjperioden. Håndkle bytter jeg annenhver dag - dusjer hver dag. 0 Siter
Gjest Veronika i vannet Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Kan du lage en tråd om tannpuss også? Jeg vil gjerne vite hvor ofte folk kjøper ny tannbørste f.eks., og hvorvidt alle bare børster opp og ned, eller om sideveis også er tillatt? Joda det kan jeg gjøre og også om å børste hår. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Kan du lage en tråd om tannpuss også? Jeg vil gjerne vite hvor ofte folk kjøper ny tannbørste f.eks., og hvorvidt alle bare børster opp og ned, eller om sideveis også er tillatt? Jeg børster tenne både opp og ned og sideveis, og for sikkerhets skyld så pusser jeg også både tannkjøttet og tungen. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Godt du kom på å spørre om dette også!! Skjønner at det er stort fokus på personlig hygiene på DOL for tida. ;-) Jeg bruker håndkleet mitt 2-3 ganger før jeg tar et nytt, og degraderer da det gamle til fothåndkle, til å stå på når jeg går ut av dusjen. Deretter går det på vask. 0 Siter
frosken Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Jeg børster tenne både opp og ned og sideveis, og for sikkerhets skyld så pusser jeg også både tannkjøttet og tungen. Svaret på det hadde jeg en anelse om på forhånd når det gjaldt deg, Høstløv...*s* Tror kanskje vi snart må slutte med disse trådene, for det ender vel med at noen kan utføre personlighetsanalyser på oss som følge av all informasjonen vi oppgir. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Kan du lage en tråd om tannpuss også? Jeg vil gjerne vite hvor ofte folk kjøper ny tannbørste f.eks., og hvorvidt alle bare børster opp og ned, eller om sideveis også er tillatt? ''Jeg vil gjerne vite hvor ofte folk kjøper ny tannbørste f.eks., og hvorvidt alle bare børster opp og ned, eller om sideveis også er tillatt?'' Når det gjelder tannpuss, så syns jeg også det er viktig å kartlegge hvorvidt folk bruker tanntråd, pusser tungen og om det er OK å bruke samme tanntråd flere ganger hvis man skyller den og henger den til tørk mellom hver gang? ;-) 0 Siter
frosken Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 ''Jeg vil gjerne vite hvor ofte folk kjøper ny tannbørste f.eks., og hvorvidt alle bare børster opp og ned, eller om sideveis også er tillatt?'' Når det gjelder tannpuss, så syns jeg også det er viktig å kartlegge hvorvidt folk bruker tanntråd, pusser tungen og om det er OK å bruke samme tanntråd flere ganger hvis man skyller den og henger den til tørk mellom hver gang? ;-) Når jeg tenker meg om, så trenger vi sikkert også en FU om bruk av q-tips. Er det slik at man av miljømessige hensyn bør la være å kaste q-tips som man kun har brukt den ene enden av? Kan de kanskje brukes flere ganger på samme side av samme person? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Når jeg tenker meg om, så trenger vi sikkert også en FU om bruk av q-tips. Er det slik at man av miljømessige hensyn bør la være å kaste q-tips som man kun har brukt den ene enden av? Kan de kanskje brukes flere ganger på samme side av samme person? Oi - q-tips bruker jeg jo aldri...! Det aner meg at at jeg kom flere hakk nærmere gris-kategorien nå..?! 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Svaret på det hadde jeg en anelse om på forhånd når det gjaldt deg, Høstløv...*s* Tror kanskje vi snart må slutte med disse trådene, for det ender vel med at noen kan utføre personlighetsanalyser på oss som følge av all informasjonen vi oppgir. Hihi 0 Siter
frosken Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Oi - q-tips bruker jeg jo aldri...! Det aner meg at at jeg kom flere hakk nærmere gris-kategorien nå..?! Alvorlig tilfelle! Hvordan kan du vite at det ikke er en enorm oppblomstring av gule og grønne ulumskheter i ørene dine... Eller er du av dem som har lært at man aldri skal putte noe spissere enn albuene inn i ørene? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Alvorlig tilfelle! Hvordan kan du vite at det ikke er en enorm oppblomstring av gule og grønne ulumskheter i ørene dine... Eller er du av dem som har lært at man aldri skal putte noe spissere enn albuene inn i ørene? ''Eller er du av dem som har lært at man aldri skal putte noe spissere enn albuene inn i ørene?'' Helt korrekt! *S* 0 Siter
Gjest Løveføtter Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Bruker håndkle en gang, og så går det til vask. Blir en del vask av håndkler når vi er fire som bader/dusjer hver dag. 0 Siter
morsan Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Alvorlig tilfelle! Hvordan kan du vite at det ikke er en enorm oppblomstring av gule og grønne ulumskheter i ørene dine... Eller er du av dem som har lært at man aldri skal putte noe spissere enn albuene inn i ørene? Noen har spissere albuer enn andre, så da kan man trygt benytte q-tips! :-) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Noen har spissere albuer enn andre, så da kan man trygt benytte q-tips! :-) Jeg har runde albuer, så jeg får ikke lov til å bruke q-tips, jeg da? 0 Siter
fyrlykt Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Jeg har et håndkle for håret, et stort som jeg tuller rundet meg og et jeg tørker meg mellom (stor) tærne med. Det jeg bruker mellom tærne skifter jeg kanskje annenhver dag, de andre kan jeg bruke litt lenger. 0 Siter
morsan Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Jeg har runde albuer, så jeg får ikke lov til å bruke q-tips, jeg da? Det komer an på hva du har lært, da, og også på om du har tenkt å følge det du har lært! :-) 0 Siter
vilde Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Jeg bruker håndkleet ihvertfall tre ganger. Dusjer hver dag, og såper inn hele kroppen hver gang, så føler ikke at det blir så skittent. Bruker det heller aldri innvendig nedentil, der bruker jeg papir. Hadde jeg brukt det nedentil hadde jeg ikke villet bruke det mer enn en gang. Også hvis jeg ikke hadde såpet inn hele kroppen, for da hadde jeg følt at jeg tørket av skitt og svette på håndkleet. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Det komer an på hva du har lært, da, og også på om du har tenkt å følge det du har lært! :-) Jeg har lært at man ikke skal bruke q-tips i ørene, men jeg er ikke så veldig lydig på det området. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.