fyrlykt Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Glemte i mitt første innlegg: Håndduken jeg bruker til håret er alltid rosa - Før jeg begynte med det tørket jeg faktisk håret en gang med håndduken som var brukt mellom tærne. *grøss* 0 Siter
fyrlykt Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Jeg bruker håndkleet ihvertfall tre ganger. Dusjer hver dag, og såper inn hele kroppen hver gang, så føler ikke at det blir så skittent. Bruker det heller aldri innvendig nedentil, der bruker jeg papir. Hadde jeg brukt det nedentil hadde jeg ikke villet bruke det mer enn en gang. Også hvis jeg ikke hadde såpet inn hele kroppen, for da hadde jeg følt at jeg tørket av skitt og svette på håndkleet. Hææ - innvendig nedentil? 0 Siter
morsan Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Hææ - innvendig nedentil? ...tenkte samme selv;-) Det er riktignok enkelte truser som man skulle tro kun var beregnet til innvortes bruk, men _håndklær_? ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Jeg har lært at man ikke skal bruke q-tips i ørene, men jeg er ikke så veldig lydig på det området. ;-) Jeg har ikke engang lært det - ihvertfall ikke hjemmefra da jeg var barn;-) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 ;-) Jeg har ikke engang lært det - ihvertfall ikke hjemmefra da jeg var barn;-) Jeg lærte det av legen på helsestasjonen, dengang jeg var til kontroll med barna. Og selvsagt brukte jeg ikke q-tips i ørene på barna, (det gjør jeg bare på meg selv), så jeg er vel egentlig bare halvulydig. Går ut og henter en ny q-tips. 0 Siter
vilde Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Hææ - innvendig nedentil? Inni rompa og tissen da... Gud, prøvde bare å si det litt pent! ;-) ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Jeg lærte det av legen på helsestasjonen, dengang jeg var til kontroll med barna. Og selvsagt brukte jeg ikke q-tips i ørene på barna, (det gjør jeg bare på meg selv), så jeg er vel egentlig bare halvulydig. Går ut og henter en ny q-tips. Ja, jeg hørte det ogs først i voksen alder. Jeg MÅ ha q-tips - hvis ikke får jeg noia;-) 0 Siter
meg__123! Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 bruker det bare en gang selvfølgelig.. 0 Siter
Gjest Veronika i vannet Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 bruker det bare en gang selvfølgelig.. Jeg pleier å bruke håndkleet i en uke, men hvis mrxx tørker meg på ryggen skal han få et rent håndkle hver gang:-) Han kan gjerne få et til for å tørke meg imellom tærne, men da kommer jeg til å holde store tærne tett inntil hverandre....... 0 Siter
vilde Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 bruker det bare en gang selvfølgelig.. Hvorfor er det en selvfølge? Er du møkkete når du kommer ut av dusjen? Bare lurer jeg :-) 0 Siter
morsan Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Hvorfor er det en selvfølge? Er du møkkete når du kommer ut av dusjen? Bare lurer jeg :-) Hun har sikkert glemt å gnukke nøye mellom hver tå;-) 0 Siter
Gjest Lilje30 Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Jeg bruker håndkle 3-4 ganger før det går til vask. 0 Siter
Gjest Veronika i vannet Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Hun har sikkert glemt å gnukke nøye mellom hver tå;-) Spesielt imellom de største................. 0 Siter
morsan Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Spesielt imellom de største................. Jepp 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Bytter ikke håndklær etter hver gang nei. Vet ikke helt hvor ofte jeg bytter... Har ikke noe fast mønster der. :0) 0 Siter
Bookworm Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Nå har jeg nå vært med i alle de andre hygienetrådene, så jeg får vel følge opp da:-) Jeg vasker håndklærne etter hver gangs bruk... 0 Siter
Speak Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Håndkler blir definitivt ikke vasket etter hver tørk. SÅ møkkete er jeg ikke etter å ha dusjet. Ca. 1 gang pr. uke vil jeg tro. 0 Siter
laban Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Vi er fire personer i familien, alle er hva jeg regner som alminnelig hygieniske (dusjer hver dag, minstmann med enkelte unntak da han iblant dusjer på skolen) og er rene når vi kommer ut av dusjen. Vi skifter ikke håndkle etter hver bruk, jeg driver da ikke noe vaskeri, heller (selv om jeg iblant føler det sånn). Jeg vasker 1 - 2 maskiner med undertøy, håndkler og annet 60-graders tøy pr. uke. 0 Siter
Gjest man må jo være renslig! Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Selvsagt vasker jeg alle badehåndklær etter en gangs bruk. Det er ekkelt å se her i tråden at noen bruker slike håndklær i en uke før dem blir vasket Man tørker seg i rumpa for så å tørke håret sitt neste gang!!!! Æsj.. Hos oss går det 1-2 vaskemaskiner om dagen for å holde klesvasken unna. Vi er 4 personer i familien. 0 Siter
Gjest man må jo være renslig. Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Hvorfor er det en selvfølge? Er du møkkete når du kommer ut av dusjen? Bare lurer jeg :-) Tørke seg i rumpa for så å tørke håret sitt neste gang man har dusjet? Synes du det er ok? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.