Gå til innhold

Vasker du håndklærne etter hver bruk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvsagt vasker jeg alle badehåndklær etter en gangs bruk. Det er ekkelt å se her i tråden at noen bruker slike håndklær i en uke før dem blir vasket

Man tørker seg i rumpa for så å tørke håret sitt neste gang!!!! Æsj..

Hos oss går det 1-2 vaskemaskiner om dagen for å holde klesvasken unna. Vi er 4 personer i familien.

''Man tørker seg i rumpa for så å tørke håret sitt neste gang!!!! Æsj..''

Dette er jo å forutsette at alle tørker seg akkurat likt som deg;-)

Jeg bruker et nytt håndkle til å tørke hår og overkropp, og bruker det gamle håndkleet til resten. Det nye håndkleet henges over en stang slik at det får tørket seg og derfor får nok luft i tørkeprosessen til at det ikke blir surt. Det gamle håndklet hives til vask.

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• vilde

5

• frosken

4

• kaffepiken

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Selvsagt vasker jeg alle badehåndklær etter en gangs bruk. Det er ekkelt å se her i tråden at noen bruker slike håndklær i en uke før dem blir vasket

Hos oss går det 1-2 vaskemaskiner om dagen for å holde klesvasken unna. Vi er 4 personer i familien.

Jeg synes det er mer "æsj" at du åpenbart ikke er ren når du går ut av dusjen, siden håndkleet ditt blir så skittent av at du tørker deg med det.

Gjest våren er her
Skrevet

Tørke seg i rumpa for så å tørke håret sitt neste gang man har dusjet? Synes du det er ok?

Hvis du har benyttet anledningen til å vaske rompa di godt når du dusjer, så er den vel ganske så ren, eller?

Gjest våren er her
Skrevet

Jeg synes det er mer "æsj" at du åpenbart ikke er ren når du går ut av dusjen, siden håndkleet ditt blir så skittent av at du tørker deg med det.

Helt enig :o) Det samme tenkte jeg, så bare svaret ditt litt sent!

Skrevet

Flere av oss har egne håndklær som brukes bare til håret.

For at denne tørkingen skal være så fryktelig grisete, må man da gni seg noe veldig? Jeg tar bare håndklet rundt meg, jeg gnikker ikke inni alle kroppshuleåpninger.

Om jeg imorgen berører skulderen med den biten av håndklet jeg hadde rundt hoften igår, gjør meg faktisk ingenting.

Gjest våren er her
Skrevet

Flere av oss har egne håndklær som brukes bare til håret.

For at denne tørkingen skal være så fryktelig grisete, må man da gni seg noe veldig? Jeg tar bare håndklet rundt meg, jeg gnikker ikke inni alle kroppshuleåpninger.

Om jeg imorgen berører skulderen med den biten av håndklet jeg hadde rundt hoften igår, gjør meg faktisk ingenting.

* LOL *

Skrevet

Hvorfor er det en selvfølge? Er du møkkete når du kommer ut av dusjen? Bare lurer jeg :-)

nei men jeg syns det liksom er litt ekkelt å bruke det samme.. :) hehe...

Skrevet

Selv om vi er rene etter dusjen så havner det jo f.eks. døde hudceller og såperester på håndkleet da, Om vi var helt gullende rene ville jo håndkleet aldri trenge vask...

Skrevet

Tørke seg i rumpa for så å tørke håret sitt neste gang man har dusjet? Synes du det er ok?

For det første så tørker jeg meg ikke inni rumpa med hånkleet, jeg bruker papir nedentil. Ellers ville jeg selvfølgelig ikke ha brukt det igjen, verken i ansiktet eller noe annet sted.

For det andre har jeg eget hånkle til hår og ansikt, og siden jeg såper inn hele kroppen hver gang jeg dusjer føler jeg ikke at jeg får noe som helst møkk på håndkleet. Tærne lufttørkes, så bruker ikke håndkleet der heller :-)

Skrevet

Ikke alle som tørker seg inni rumpa med håndkleet da, jeg bruker papir nedentil, nettopp for å kunne bruke håndkleet flere ganger.

Hadde jeg kjørt 1-2 omganger med vask hver dag hadde jeg følt meg som litt av et miljø-svin.

Skrevet

Tørker du deg inne i rompa med håndkledet? LOL.:-) Da er det vel ikke noe rart at du må bruke nytt håndkle hver gang du dusjer:-) Ellers så er det jo en ren og nydusjet kropp man tørker, så det er vel ingen stor manglende hygienefaktor å ikke bytte håndkle hver gang man tørker seg.

Skrevet

Jeg pleier å bruke håndkleet i en uke, men hvis mrxx tørker meg på ryggen skal han få et rent håndkle hver gang:-)

Han kan gjerne få et til for å tørke meg imellom tærne, men da kommer jeg til å holde store tærne tett inntil hverandre.......

Det var da fælt så opptatt du var av å holde de store tærne samlet når jeg er i nærheten da. Jeg som er såååå snill.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...