Gå til innhold

Vaske ryggen når jeg bor alene

Anbefalte innlegg

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Husker jeg så en krimfilm en gang der en eldre mann døde av forgiftning. Morderen visste at gubben slikket seg på fingrene hver gang han skulle bla om i boka han leste på senga o kvelden, og smurte gift nederst på hver side...;-)

DA ville jeg klart meg, for jeg blar øverst på sida! Hurra!

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

10

• morsan

3

• frosken

2

• Colette

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Bare et tips
Skrevet

Sitat: "Og jeg leste på nettet at tannbørsten må oppbevares i et skap, for ellers kommer det dobakterier på den."

Tannbørsten oppbevares da ikke på doen, så urenslig er de vel ingen som er. Tannbørsten oppbevares på badet.

Det er vel ganske så mange som også har klossett på badet vel? Det sender visst opp horver med bakterier som spres seg to meter vekk fra doen. Så bare pass deg. Inn i skapet med børsten. Og beklager at jeg sa do istedet for klossett...

Skrevet

DA ville jeg klart meg, for jeg blar øverst på sida! Hurra!

Men dersom morderen har gjort skikkelig grundig research, ligger du tynt an likevel.

Det sikreste er nok å la være å slikke på fingrene...;-)

Gjest Bare et tips
Skrevet

Jeg mener å huske at det faktisk var _mindre_ bakterier på den tannbørsten som sto på do enn på den som sto på baderom uten do?

Jeg leste faktisk at det var mindre bakterier i klossettet enn det var i en normal kjøkkenvask! De fleste vasket doen nøye og ikke fullt så nøye med kj økkenvasken. Så mistet du grønnsaker i kjøkkenvasken under skylling og spiste dem etterpå, ville det være som å skylle dem i vann fra doen. hehe... Det er mye å bekymre seg om gitt!

Skrevet

Bra at du trøster og klapper mrxx på hodet......dette var en misforståelse. Det er jo ikke tvil at jeg vil ha mrxx til å vaske meg på ryggen.

*puster lettet ut*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...