Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Joilet
Skrevet

Noen som liker det? Jeg synes det er ekkelt. Sorte derimot er sexy. ♠

Skrevet

''♠'' Hva betyr dette?

Hverken røde eller sorte tånegler er pent, synes jeg.

Mary Poppins
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1240088727' post='4134358]

''♠'' Hva betyr dette?

*sitter med nylakkerte røde tånegler og kjenner meg litt små fornærmet* ;-)

Gjest Joilet
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1240088727' post='4134358]

''♠'' Hva betyr dette?

Det var en kode for et hjerte, men det fungerte ikke her.

Gjest Joilet
Skrevet

Håper du har neglelakkfjerner da ;)

Mary Poppins
Skrevet

*hehe* Det har jeg vettu.. men jeg synes med tånegler mine sexy jeg;-)

Mary Poppins
Skrevet

tåneglene skulle det stå

Skrevet

Enig med deg at det er sexy! Tror nesten jeg må gå og lakke mine før jeg legger meg. Har hatt hjemme-alene-kveld med spa og en syltynn whisky for mor. Røde tånegler blir en bra avslutning på en lat luksuskveld!

Gjest Joilet
Skrevet

*hehe* Det har jeg vettu.. men jeg synes med tånegler mine sexy jeg;-)

Javel :) Røde tånegler er ekkelt synes jeg. Føtter er litt ekle, og da blir det ennå mer ekkelt når man forsøker å gjøre dem til noe mer enn det de er. Er derfor jeg liker sort neglelakk på negler.

Skrevet

Unnskyld :-)

Jeg liker dette bedre; fransk, dus rosa, litt perlemorshimmer etc. Det holder seg lengre enn en skarp farge. Men smaken er som baken ;-)

Skrevet

Det var en kode for et hjerte, men det fungerte ikke her.

Ok.

Mary Poppins
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1240089842' post='4134371]

Jeg liker dette bedre; fransk, dus rosa, litt perlemorshimmer etc. Det holder seg lengre enn en skarp farge. Men smaken er som baken ;-)

Fransk er fint!! Men vanskelig å gjøre det fint på segselv synes jeg. Ergo ble den knallrødt idag..

*føler seg så sexy atte* ;-)

Mary Poppins
Skrevet

Enig med deg at det er sexy! Tror nesten jeg må gå og lakke mine før jeg legger meg. Har hatt hjemme-alene-kveld med spa og en syltynn whisky for mor. Røde tånegler blir en bra avslutning på en lat luksuskveld!

Ja gjør det! Jeg synes jeg fikk veldig sexy tær nå :-) Nesten sånn at jeg burde dra på byen og ta på meg noen pumps som er åpne foran ;-)

Mary Poppins
Skrevet

Javel :) Røde tånegler er ekkelt synes jeg. Føtter er litt ekle, og da blir det ennå mer ekkelt når man forsøker å gjøre dem til noe mer enn det de er. Er derfor jeg liker sort neglelakk på negler.

Sort er hot det også synes jeg :-)

Skrevet

Jeg synes igrunnen alle farger er okei på tåneglene, men blå tånegler blir jeg ikke lei av :) Jeg lakker forøvrig tåneglene stort sett bare om sommeren.

Skrevet

Fransk er fint!! Men vanskelig å gjøre det fint på segselv synes jeg. Ergo ble den knallrødt idag..

*føler seg så sexy atte* ;-)

Du er nok fin-fin! :-)

Skrevet

Ja gjør det! Jeg synes jeg fikk veldig sexy tær nå :-) Nesten sånn at jeg burde dra på byen og ta på meg noen pumps som er åpne foran ;-)

He, he! Syns jeg ser meg stabbe omkring i snøføyka med åpne pumps! Må nok vente med sånn luksus til uti juni en gang, er jeg redd for. Men røde negler kan jeg nyte inntil videre!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1240089842' post='4134371]

Fransk og duse rosatoner er hverdagsfarger. Knallrødt er det lille ekstra, og det bør egentlig følges av rødt undertøy.

Skrevet

Fransk og duse rosatoner er hverdagsfarger. Knallrødt er det lille ekstra, og det bør egentlig følges av rødt undertøy.

...selvsagt... ;-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg synes tånegler (og tær) er ganske ekle uansett, jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...