Gå til innhold

Hønsehjerne! *haha*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mrs D

10

• Lotte :o)

9

• morsan

3

• Katt-ja

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg blir helt frustrert av å se på, jeg!

Lurer på hva hun tenker om å se seg selv slik? Håper det går opp et lys for henne...

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1240090361' post='4134384]

Jøje meg!

*ler* og rister oppgitt på hodet...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1240090625' post='4134388]

Lurer på hva hun tenker om å se seg selv slik? Håper det går opp et lys for henne...

Tipper hun er ganske overbevist om at det er han som er en elendig formidler. Snakk om blokkering.

Annonse

Gjest Shira :o)
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1240090664' post='4134390]

*ler* og rister oppgitt på hodet...

Lurer på hva som egentlig foregår oppi hodet jeg, er det oppriktig, eller er det endel spill også?

Men igjen, så velges det jo som oftes ut noen som er litt mindre begavet (for å si det på en pen måte) i slike program. Samtidig så holder jeg noen mistenkt for å skjønne mer enn hva de vil ut med.

Skrevet

Tipper hun er ganske overbevist om at det er han som er en elendig formidler. Snakk om blokkering.

Ja, hun er helt blokkert, og klarer ikke å ta i mot noen info... Utrolig.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1240090993' post='4134394]

Lurer på hva som egentlig foregår oppi hodet jeg, er det oppriktig, eller er det endel spill også?

Men igjen, så velges det jo som oftes ut noen som er litt mindre begavet (for å si det på en pen måte) i slike program. Samtidig så holder jeg noen mistenkt for å skjønne mer enn hva de vil ut med.

Jeg _tror_ dette er ekte frustrasjon..

Gjest Shira :o)
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1240091260' post='4134399]

Jeg _tror_ dette er ekte frustrasjon..

Jo, akkurat her har du nok rett.

-Det er ikke en PC, men en boks. Du må si BOKS!

*rister på hodet*

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1240091497' post='4134407]

Jo, akkurat her har du nok rett.

-Det er ikke en PC, men en boks. Du må si BOKS!

*rister på hodet*

*LOL* Håpløst..

Annonse

Mrs. Wallace
Skrevet

Åh inn i granskauen, snakker om å ha på skjermsparern, hahahaha!

Synes "nerden" hennes utviser stor tålmodighet, selv fikk jeg lyst til å denge dama bevisstløs med en tjukk bunke glossy magasiner.

Gjest firepile
Skrevet

Er så latterlig dumt at jeg nesten får inntrykk av at det er spill for galleriet.

Skrevet

Hun vasker seg ikke mellom tærne, det er jeg sikker på.

Skrevet

Det er skjermen som er PC'en, det vi kaller PC'en er bare en boks - det må vi da skjønne:-)

Haha, å det verste er at hun gjør han "læremesteren" sin til den idiotiske parten i dette - men jeg går sterkt ut fra at alle skjønner at det blir feil...

Gjest Pontiac
Skrevet

Å fydda, at det går an å være så stokk dum.

Skrevet

Hun vasker seg ikke mellom tærne, det er jeg sikker på.

Tærne? Du må ikke bruke sånne nerde-begrep. Hun vasker seg ikke mellom de små pinnene på føttene som brukes til å ha rosa lakk på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...