cathlin Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Hva slags sommer-sporter fins det? Bortsett fra tradisjonell jogging og sykling. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 svømming, vannski, surfing, vollyball, golf, tennis.. og alle andre sportsaktiviteter som ikke krever snø. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Terrengritt, kajakk, tennis, fotball, skating, rulleskøyter, klatring, badminton, orientering, turmarsj, topp-turer, fiske.. 0 Siter
cathlin Skrevet 20. april 2009 Forfatter Skrevet 20. april 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1240153734' post='4134620] Terrengritt, kajakk, tennis, fotball, skating, rulleskøyter, klatring, badminton, orientering, turmarsj, topp-turer, fiske.. Takk! Mange gode ideer her. 0 Siter
cathlin Skrevet 20. april 2009 Forfatter Skrevet 20. april 2009 svømming, vannski, surfing, vollyball, golf, tennis.. og alle andre sportsaktiviteter som ikke krever snø. Takk for forslagene! 0 Siter
cathlin Skrevet 20. april 2009 Forfatter Skrevet 20. april 2009 Bilvask? Okei....... Jeg er skuffa. DYPT skuffa. 0 Siter
frosken Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Okei....... Jeg er skuffa. DYPT skuffa. Men i det minste ikke sint? Bare veldig, veldig skuffet? 0 Siter
frosken Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Jeg har forresten et forslag til en billig sommeridrett; turorientering. Fin måte å bli godt kjent i marka på også. 0 Siter
cathlin Skrevet 20. april 2009 Forfatter Skrevet 20. april 2009 Jeg har forresten et forslag til en billig sommeridrett; turorientering. Fin måte å bli godt kjent i marka på også. Jeg skulle ønske at jeg hadde blitt gira av ideen. 0 Siter
morsan Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Frisbee! :-) Kan også gjøres ute i naturen, i form av frisbee-golf:-) 0 Siter
frosken Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Jeg skulle ønske at jeg hadde blitt gira av ideen. Jeg blir heller ikke det - men liker den økonomiske profilen på aktiviteten...*s* Har forresten kjøpt nye sykkelsko for da tror jeg ikke at jeg kommer til å velte så ofte. Lurt, ikke sant? Selv om det neppe er forskjell på skoene, så gjør det en forskjell inne i hodet mitt. 0 Siter
cathlin Skrevet 20. april 2009 Forfatter Skrevet 20. april 2009 Jeg blir heller ikke det - men liker den økonomiske profilen på aktiviteten...*s* Har forresten kjøpt nye sykkelsko for da tror jeg ikke at jeg kommer til å velte så ofte. Lurt, ikke sant? Selv om det neppe er forskjell på skoene, så gjør det en forskjell inne i hodet mitt. Dette er rent selvbedrag. Beklager å måtte si det men du lurer deg selv, frosken. Hvor lenge skal du fortsette med det? Hvor lenge skal du leve på disse illusjonene om at det skal hjelpe å stadig kjøpe nye sykkelsko for å unngå å velte? Hvor går grensen, hvor mange nye par sykkelsko kommer det til å bli? Jeg har ikke ord for det jeg føler akkurat nå. 0 Siter
frosken Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Dette er rent selvbedrag. Beklager å måtte si det men du lurer deg selv, frosken. Hvor lenge skal du fortsette med det? Hvor lenge skal du leve på disse illusjonene om at det skal hjelpe å stadig kjøpe nye sykkelsko for å unngå å velte? Hvor går grensen, hvor mange nye par sykkelsko kommer det til å bli? Jeg har ikke ord for det jeg føler akkurat nå. Men det er så fort gjort å falle på nytt, har du ikke skjønt det? Og hadde du hatt litt større føtter så skulle jeg ha sendt deg de gamle i posten slik at du også kunne ha oppdaget at det var veltesko! Siden skoene vekket så mye skuffelse, så skal jeg la være å fortelle resten...*s* 0 Siter
cathlin Skrevet 20. april 2009 Forfatter Skrevet 20. april 2009 Men det er så fort gjort å falle på nytt, har du ikke skjønt det? Og hadde du hatt litt større føtter så skulle jeg ha sendt deg de gamle i posten slik at du også kunne ha oppdaget at det var veltesko! Siden skoene vekket så mye skuffelse, så skal jeg la være å fortelle resten...*s* Men, skjønner du ikke at dette er et klassisk tilfelle av sko-overføring? 0 Siter
frosken Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Men, skjønner du ikke at dette er et klassisk tilfelle av sko-overføring? Jeg er ikke mottagelig for økt innsikt denne uken. 0 Siter
cathlin Skrevet 20. april 2009 Forfatter Skrevet 20. april 2009 Jeg er ikke mottagelig for økt innsikt denne uken. Jeg har for små føtter til å skjønne det siste utsagnet ditt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.