Lillemus Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Ha! Endelig kan jeg være med igjen! Tirsdag og torsdag - syklet til og fra jobb 15,4 km x 2 Fredag - 11 km på sykkel + 3 km gange Lørdag - 10 km gange + 1500 rock med rockeringen Søndag - 5 km gange, 13 km på sykkel, 15 min med rockeringen + 100 sprett på trampolina 0 Siter
....AV Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Det var en sprek uke! Jeg har lyst til å prøve å sykle til jobben jeg også, men det er nesten 4 mil hver vei, så jeg må nok ta noen kortere turer først og kanskje ta med sykkelen på bussen hjem. Denne uken: Torsdag: 4 km joggetur Søndag: 45 min fotball med barna, sommerens første:-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Uff, dette har ikke vært noen god uke for min del.... Hadde en times tur i skogen onsdag, og nesten halvannen time rask gåtur i kveld langs veien - det er vel det hele :-( Håper på en bedre uke fra i morgen av! 0 Siter
Aggathe Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Mandag: 20 minutt elipsemaskin, halvtime vekter og 40 min jogging på tredemølle. Tirsdag: Samme som mandag. Onsdag: 1 time spinning, 30 minutt styrketrening og en times gange i høy fart. Torsdag: 45 minutt elipsemaskin, litt vekter. Fredag: Halvtime jogging, vekter og halvtime sykling! Lørdag: 9 timers topptur på ski! Søndag: Halvtime elipsemaskin, halvtime vekter og uttøying. Var også på svømming i dag, men kan vel neppe kalle det trim siden jeg slappet veldig av i det varmeste bassenget : ) 0 Siter
Speak Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Det var da veldig bra:-) Onsdag: 45 minutter coreball Fredag: 60 minutter Body pump Har også gått en del. Bl.a. 75 minutter hard gange i skogen i går. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Det begynner å nærme seg bikinisesong, så nå skal denne kroppen også strammes opp. Hvis alt går etter planen begynner jeg med trimmen igjen på onsdag. Skrittelling og rockering i hovedsak. Har ca 4500 steg nå uten trim, og det er ikke bra. PS! Minstesnuppa har også lært seg å rocke nå, og hun er suuuuperstolt ) 0 Siter
black wealch Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 Mandag: 20 minutt elipsemaskin, halvtime vekter og 40 min jogging på tredemølle. Tirsdag: Samme som mandag. Onsdag: 1 time spinning, 30 minutt styrketrening og en times gange i høy fart. Torsdag: 45 minutt elipsemaskin, litt vekter. Fredag: Halvtime jogging, vekter og halvtime sykling! Lørdag: 9 timers topptur på ski! Søndag: Halvtime elipsemaskin, halvtime vekter og uttøying. Var også på svømming i dag, men kan vel neppe kalle det trim siden jeg slappet veldig av i det varmeste bassenget : ) Oi, det var imponerende! Synes jeg har vært flink med 20 min joggetur hver kveld, men det ble småtteri i forhold ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.