Gjest frustrert nå.... Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Jeg lagde en profil på Møteplassen og bestemte meg før at jeg skulle gjøre alvor av å finne meg en venn. Om ikke så lenge fikk jeg invitasjon til en date, men det var totalt mislykket. Han likte meg tydeligvis ikke. Neste mann ja greit han traff jeg spiste middag med vi flørtet og traff hverandre igjen, hadde sex og så traff vi igjen for sex osv. Jeg fikk nok fordi jeg forsto at jeg bare var en han kunne bruke til han fant den neste og slo opp........ Nå i helgen har jeg prøvd intensivt og da rygger alle unna når de ser bilde av meg, og det er sant. Jeg er overvektig, men jeg er ikke stygg.........jeg har hatt kjærester før...Jeg tør ikke mer, dette gjør meg gal rett og slett jeg har funnet flere som jeg kunne tenkt meg og nå er det fire som sier at jeg ikke er den riktige typen når de ser bilder av meg.... Skal jeg måtte leve alene resten av mitt liv................ 0 Siter
Gjest Villniss Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Neida, det kommer du nok ikke til å gjøre. Det finnes helt sikkert en der ute som blir glad i deg for den du er. Ikke gi opp håpet om det. Lykke til! 0 Siter
Gjest agree Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Vips, en dag er han der. Stresse fører deg ikke frem mot målet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.