Gå til innhold

Tips meg om bra ikke-hjemme bursdager

Anbefalte innlegg

Gjest 10-14 barn
Skrevet

Jeg ser at bowling var nevnt under her. Mac Donald vet jeg også om. Men hvilke andre slags bursdager, i strekningen Oslo-Asker, kan man ta med seg 7-åringer på? Vi har ikke plass til å ha så mange barn hjemme. 7-åringen har bursdag om vinteren (nei skidag er ikke aktuelt) men jeg tenkte på noe som arrangeres innendørs av andre.....

Tips?

Skrevet

Dette er vel Bærum, men du får vurdere om avstanden er akseptabel:

http://www.hoppeloppeland.no/Default.aspx?Avd=2

Sønnen min var der i 9-årsbursdag og var veldig fornøyd.

Ellers bør du sjekke ut besøksgårder i rimelig nærhet. Flere av dem tar barnebursdager både sommer og vinter - og de tilbyr ikke nødvendigvis bare saueklapping og andre ting for småbarn.

Vintersportsteder med servering er også en mulighet - alle tar med ski eller akebrett og er litt ute først, og spiser i sportsstua etterpå. Spesielt tidlig og sent i vintersesongen, når det ikke er full drift i skiheiser, er gjerne disse stedene interessert i alternative oppdrag.

Gjest Elextra
Skrevet

Dette er vel Bærum, men du får vurdere om avstanden er akseptabel:

http://www.hoppeloppeland.no/Default.aspx?Avd=2

Sønnen min var der i 9-årsbursdag og var veldig fornøyd.

Ellers bør du sjekke ut besøksgårder i rimelig nærhet. Flere av dem tar barnebursdager både sommer og vinter - og de tilbyr ikke nødvendigvis bare saueklapping og andre ting for småbarn.

Vintersportsteder med servering er også en mulighet - alle tar med ski eller akebrett og er litt ute først, og spiser i sportsstua etterpå. Spesielt tidlig og sent i vintersesongen, når det ikke er full drift i skiheiser, er gjerne disse stedene interessert i alternative oppdrag.

Hoppeloppeland finnes jo også på Lillestrøm.

Skrevet

Hoppeloppeland finnes jo også på Lillestrøm.

Ja - men utgangspunktet til trådstarter var at det helst skulle være i området Oslo - Asker. Da synes jeg Bærum er litt nærmere enn Lillestrøm.

Gjest Elextra
Skrevet

Ja - men utgangspunktet til trådstarter var at det helst skulle være i området Oslo - Asker. Da synes jeg Bærum er litt nærmere enn Lillestrøm.

Ah, da leste jeg ikke grundig nok. Igjen.

Skrevet

Ah, da leste jeg ikke grundig nok. Igjen.

Det kan skje den beste. Jeg husker selv engang i 2001 at jeg overså en detalj i et innlegg :-))

Gjest Elextra
Skrevet

Det kan skje den beste. Jeg husker selv engang i 2001 at jeg overså en detalj i et innlegg :-))

Nekter jeg å tro.

:P

Gjest 10-14 barn
Skrevet

He he ja du har rett til at Hoppeloppeland i Bærum ligger nærmere oss. Faktisk bor vi bare 200 meter unna! Så vi er litt lei av det, og kunne tenke oss noe annet nå.

Skrevet

He he ja du har rett til at Hoppeloppeland i Bærum ligger nærmere oss. Faktisk bor vi bare 200 meter unna! Så vi er litt lei av det, og kunne tenke oss noe annet nå.

OK, jeg kan vel tenke meg at det er litt utbrukt da, ja...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...