Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tøft! Om noen dager får vi grantert det første innlegget fra prust om blåmerker rundt livet og ømme muskler. *Hehe*

Trøst deg med at når du først er herdet så henger det i lenge. Jeg hadde selvfølgelig totalt dilla de første 2-3 ukene og hadde kjempevondt de første dagene. Så har jeg være steinsløv i et par mnd, men tok 17 og 15 min to dager på rad i helga, men er verken øm eller blå. :o)

Så gøy :) Jeg tok noen runder i dag. Jeg har bestemt meg for å ta meg kraftig sammen når det gjelder trim.

Du må fortelle hvordan det går når du får den :)

Ja, det skal jeg gjøre!

Men det skjedde noe rart da jeg hadde betalt/bestilt - fikk en melding at noe hadde skjedd med ordren, men jeg fikk nå kvittering..... Er litt usikker på om den i det hele tatt ble effektuert....

Annonse

Bare pass deg - du blir hekta! De siste dagene har jeg fått dilla igjen og både lørdag og i går rocket jeg i 15-17 min i strekk. I dag har jeg visst tatt den helt ut - 15 min i morrest og 27 min nå i kveld... *host*

Bare pass deg - du blir hekta! De siste dagene har jeg fått dilla igjen og både lørdag og i går rocket jeg i 15-17 min i strekk. I dag har jeg visst tatt den helt ut - 15 min i morrest og 27 min nå i kveld... *host*

Oi... Ja, jeg håper jeg blir hekta!!!!

DEN flate magen skal jeg få!

*drømmer*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...