Gjest svett&varm Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Jeg er jente/dame passert 30 år, som ser ut til å tåle varme mye dårligere enn andre. Det har vært sånn siden jeg var kanskje 15-16, og hver vår blir jeg minnet på at det nå kommer en sesong med mye svetting for min del..... Jeg er normalvektig, i grei form, frisk såvidt jeg vet, men typisk scenario er når jeg kjører buss. Jeg synes fort det blir varmt, blir svett, og må ta av jakka. Andre kan sitte med både jakke og skjerf, mens det pipler svette i panna mi. Jeg ser rundt meg, ingen andre ser ut til å lide under temperaturen. Eneste gang jeg følte meg normal var da jeg gikk gravid sommeren for noen år tilbake, det var en fantastisk behagelig sommer, hvor jeg sjelden følte meg for varm. Virkelig herlig var det, selv på ferie i "syden". Under/rett før mens er det enda verre, jeg er konstant varm og svett. Og hjelpes meg, hvordan skal overgangsalderen bli... Er det flere som har det sånn? Kan det ha en bestemt årsak? Har tatt blodprøver for diverse de siste årene, men alt skal være normalt, også stoffskiftet. 0 Siter
Gjest svetter som en gris Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 kjenner meg igjen i det du skriver,men har dessverre ikke noen gode råd:( 0 Siter
Søssa Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Mitt råd er å holde blodsukkeret jevnest mulig. Jeg merker at jeg har større svingninger på termostaten enn ellers i perioder hvor jeg jeg spiser mye drittmat og godterier. Når jeg spiser lite karbohydrater har jeg jevn temperatur. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.