Gå til innhold

Susan Boyle

Anbefalte innlegg

Gjest Keiser Julius
Skrevet

Er det flere enn meg som gråter av glede og begeistring når dere ser Susan Boyle synge i Britain Got Talent?

Gjest tiktaktik
Skrevet

Her gråtes det ikke nei og jeg er også en av de som ikke synes det er det minste rart at hun selv om hun ikke har det "perfekte" utseendet så kan hun synge. Jeg synes imildertid ikke hun synger overveldene bra.

Skrevet

Det som eventuelt kunne fått meg til å gråte, er at folk synes det er så fantastisk at hun kan synge på tross av hvordan hun ser ut. Trist!!!

Men for all del - hun synger fint :)

Gjest Pontiac
Skrevet

Hun er ei kjempesøt dame.

Men jeg må henge meg på her jeg altså, det er rimelig tragisk at folk er dypt sjokkert og blir så rørt av at hun kan synge "forde hun ser så puslete og lite glamorøs ut"

Jeg ser hva folk ser og dama synger jo bra for å være utrent. Men det er trist at det er så fokus på utseende på den måten det har fremkommet her. Jeg gremmes over hvordan folk oppførte seg på akkurat den episoden foresten, når hun kom ut og alle omtrent satt og lo av henne og ristet på hodet.

Ille at vi folk er sånn.

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Men det er jo rørende, selvfølgelig. Ikke fordi det er en lite pen dame som kan synge, men fordi hun er 47 år gammel (eller noe sånt), ensom og aldri har kommet noe vei med syngingen sin. Det rører noe i oss å se usannsynlige drømmer bli oppfylt.

Skrevet

Det som eventuelt kunne fått meg til å gråte, er at folk synes det er så fantastisk at hun kan synge på tross av hvordan hun ser ut. Trist!!!

Men for all del - hun synger fint :)

Enig med deg.

Gjest MayLynn
Skrevet

Ja jeg blir rørt - men det blir jeg alltid av så vakker sang. Uansett hvem som synger :-)

Gjest det er nå meg da
Skrevet

Det jeg setter mest pris på ved det klippet er at det er et godt bevis på hvor forbannet forhåndsdømmende og ekle folk kan være. Jeg gldes over at folk får en slik vekker som hu dommeren i midten sa at hun hadde fått. Folk trenger noen slike vekkere innimellom,

Skrevet

Jeg er meget imponert over den damen, og måtte ta meg selv i noen fordommer da jeg så klippet.

...men gråter av glede og begeistring gjør jeg ikke:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...