Gå til innhold

Ikke noe for selv de fleste møblerte hjem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den der passer kun i dukkestua på ranchen min ;-)

Skrevet

Sånn vil jeg ha! Da kan jeg henge den opp i stua 23 december, og ha et glitrende, ikkeryende juletre!

Skrevet

Sånn vil jeg ha! Da kan jeg henge den opp i stua 23 december, og ha et glitrende, ikkeryende juletre!

Smart!

Det blir sikkert fint med litt glitter i tillegg til alle prismene! :-)

Skrevet

Smart!

Det blir sikkert fint med litt glitter i tillegg til alle prismene! :-)

jepp :-) Og for sikkerhets skyld skal jeg henge en sånn lenke med små LED lys på den, også. Dersom jeg finner en sånn snurrer som de brukte på discokuler før, kan jeg få et snurrende "tre", og dermed slippe umaken med å gå rundt treet ;-)

Skrevet

jepp :-) Og for sikkerhets skyld skal jeg henge en sånn lenke med små LED lys på den, også. Dersom jeg finner en sånn snurrer som de brukte på discokuler før, kan jeg få et snurrende "tre", og dermed slippe umaken med å gå rundt treet ;-)

Og hvis du i tillegg kan få det til å spille julesanger, slik at man slipper den evinnelige synginga, så snakker vi bissniss her!! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...