morsan Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Fireetasjers lysekrone med 30 armer og en høyde på 1,40... http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16420168 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Den der passer kun i dukkestua på ranchen min ;-) 0 Siter
KaVa Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Sånn vil jeg ha! Da kan jeg henge den opp i stua 23 december, og ha et glitrende, ikkeryende juletre! 0 Siter
morsan Skrevet 21. april 2009 Forfatter Skrevet 21. april 2009 Sånn vil jeg ha! Da kan jeg henge den opp i stua 23 december, og ha et glitrende, ikkeryende juletre! Smart! Det blir sikkert fint med litt glitter i tillegg til alle prismene! :-) 0 Siter
KaVa Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Smart! Det blir sikkert fint med litt glitter i tillegg til alle prismene! :-) jepp :-) Og for sikkerhets skyld skal jeg henge en sånn lenke med små LED lys på den, også. Dersom jeg finner en sånn snurrer som de brukte på discokuler før, kan jeg få et snurrende "tre", og dermed slippe umaken med å gå rundt treet ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 21. april 2009 Forfatter Skrevet 21. april 2009 jepp :-) Og for sikkerhets skyld skal jeg henge en sånn lenke med små LED lys på den, også. Dersom jeg finner en sånn snurrer som de brukte på discokuler før, kan jeg få et snurrende "tre", og dermed slippe umaken med å gå rundt treet ;-) Og hvis du i tillegg kan få det til å spille julesanger, slik at man slipper den evinnelige synginga, så snakker vi bissniss her!! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.