Gå til innhold

Hvor er mobilen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger hjelp fra alle synske og intuitive dolere. Mobilen min er sporløst forsvunnet, men det er ikke min feil. Samboeren min sto opp i går kveld og sa han trengte den som vekkerklokke. Jeg fortalte han at den var i veska mi og han hentet den.

Jeg våknet i det han gikk på jobb i dag morges og nå finner jeg altså ikke mobilen min, noe som er litt krise.

Hvor har han lagt den? :(

hjernetrimmern
Skrevet

Tipper han har tatt den med seg!!

Prøv å ringe til den med en annen telefon da, hvis du har det...så hører du fort om noen svarer...

Skrevet

I lomma si...

Ikke si det, da... :(

Skrevet

Tipper han har tatt den med seg!!

Prøv å ringe til den med en annen telefon da, hvis du har det...så hører du fort om noen svarer...

Dessverre har vi kun mobiltelefoner, ingen fasttelefon. Så jeg får hverken kontaktet han eller ringt min egen mobil.

Jeg angrer på at jeg ikke ordnet med den fasttelefonen forrige uke, gitt. Jeg har så mange viktige telefoner jeg MÅ ta i dag. Den viktigste er for å høre med skolen om sønnen min har dag i dag eller ikke... Litt av en bomtur om jeg husker feil.

Skrevet

Går det ikke an å sende en sms fra nettet, da?

Men siden du sikkert ikke har hatt bruk for det før, så må du vel registrere deg, og da må du vel ha mobilen tilgjengelig... :(

Ellers har du sikkert lett i sengen, ved siden av sengen, på badet...osv.

Skrevet

Send en mail eller konakt noen vi pc som vet nummeret ditt og kan ringe på den.

Skrevet

Går det ikke an å sende en sms fra nettet, da?

Men siden du sikkert ikke har hatt bruk for det før, så må du vel registrere deg, og da må du vel ha mobilen tilgjengelig... :(

Ellers har du sikkert lett i sengen, ved siden av sengen, på badet...osv.

Fant den!

Jeg -hadde- registrert for gratis tekstmeldinger en eller annen gang og kunne dermed sende melding til sambo og be han ringe mobilen min.

Den var inne i senga, inne i putetrekket ^^

Skrevet

Fant den!

Jeg -hadde- registrert for gratis tekstmeldinger en eller annen gang og kunne dermed sende melding til sambo og be han ringe mobilen min.

Den var inne i senga, inne i putetrekket ^^

Inne i putetrekket? Den var ny.

Hva hendte med gammeldagse kosebamser...?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...