Gjest Kjæresten har det Skrevet 5. august 2001 Skrevet 5. august 2001 Hei, Kjæresten min har noen nupper på de brune feltene rundt selve brystvortene. Jeg synes det er rart at hun har det, og lurer på hva de er? 0 Siter
Tenkende Skrevet 5. august 2001 Skrevet 5. august 2001 Nupper som skal være der bare ) Du har sikkert noen nupper du også, hvis du leter hardt og lenge *s* 0 Siter
Melaisa Skrevet 5. august 2001 Skrevet 5. august 2001 Sender du innlegg til doktoronline om nupper i huden rundt brystvorten????? Si meg, er du 14 eller følger du ikke helt med? Og så allmennmedisin, da. *Rister på hodet* 0 Siter
Gjest (Anonymous) Skrevet 6. august 2001 Skrevet 6. august 2001 Sender du innlegg til doktoronline om nupper i huden rundt brystvorten????? Si meg, er du 14 eller følger du ikke helt med? Og så allmennmedisin, da. *Rister på hodet* Så var det dette med høflighet da. Tror du folk skriver innlegg for å bli gjort narr av? 0 Siter
Amiga Skrevet 6. august 2001 Skrevet 6. august 2001 Det er sikkert bare helt normale talgkjertler som skal være der! :-) 0 Siter
Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed Skrevet 6. august 2001 Skrevet 6. august 2001 Jeg vil tro at nuppene du har observert er normale talgkjertler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.