Gå til innhold

Hvem i all verden gjør noe slikt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm, merkelig sak.

Da går egentlig tankene mine til satanister som trenger et menneskeoffer, og den tanken liker jeg ikke....

Enig, jeg ville syntes sykehusdestruksjonstanken tross alt ville vært den beste.

Skrevet

Enig, jeg ville syntes sykehusdestruksjonstanken tross alt ville vært den beste.

Av de to alternativene så er det definitivt den beste...

Huff, det må jo være helt forferdelig for foreldene å oppleve, de har allerede mistet babyen sin, så blir han borte i tillegg - og de må sitte med alle slags groteske tanker om hva som har skjedd med liket.

Skrevet

Av de to alternativene så er det definitivt den beste...

Huff, det må jo være helt forferdelig for foreldene å oppleve, de har allerede mistet babyen sin, så blir han borte i tillegg - og de må sitte med alle slags groteske tanker om hva som har skjedd med liket.

Ja, enig. Det er en trist sak.

Skrevet

Hmm, merkelig sak.

Da går egentlig tankene mine til satanister som trenger et menneskeoffer, og den tanken liker jeg ikke....

Satanister ofrer vel ikke døde mennesker?

Skrevet

Satanister ofrer vel ikke døde mennesker?

Problemet er at disse unge satanistmiljøene ikke egentlig er satanister, og bare leker... derfor blir det like gjerne på denne måten, som den "riktige" måten...

Skrevet

Mener å huske jeg leste at det var fire vitner som kunne bekrefte at babyen var i kisten under transport.

Bare det faktum at fire stykker kan bekrefte at babyen lå i kista er i grunnen mer enn nok til at varselklokkene burde ringe. Er det virkelig så vanlig at så mange observerer før en transport av et lik?

Skrevet

Jeg tenker at det har skjedd en misforståelse som gjør at fekssykehuset har brukt barnet til forskning eller annet, kanskje ved en misforståelse, men ingen tør å innrømme det.

At det skal ha vært 4 vitner til at barnet lå i kisten høres også litt merkverdig og oppkonstruert ut - kanskje disse vet noe?

Skrevet

Problemet er at disse unge satanistmiljøene ikke egentlig er satanister, og bare leker... derfor blir det like gjerne på denne måten, som den "riktige" måten...

*Grøss* Det har du nok rett i...

Skrevet

Bare det faktum at fire stykker kan bekrefte at babyen lå i kista er i grunnen mer enn nok til at varselklokkene burde ringe. Er det virkelig så vanlig at så mange observerer før en transport av et lik?

Jeg aner ikke. Ser at ekte nick skriver det samme, og det kan nok hende, ja. Komme rjo an på hvem det var også.

Kunne ha vært en lege + en fra begravelsesbyrået + foreldrene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...