Gå til innhold

For en bimbo!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem i all verden er det blonde vesenet som er på Senkveld nå??? Viktoria ett eller annet? Som tydeligvis er venninne med Celina (Middelfart)????

Er det mulig å se så blond, billig og teit ut?!

Skrevet

Blondes have fun :D

Men hvem er hun?? Hvorfor er hun på skjermen? Hva har hun gjort?

Gjest Mirakelet
Skrevet

Victoria Silverstedt? Bodd mange år i USA....

har ho vært Hugh Heffners dame?

Var med i sveriges grand prix en gang tror jeg..

og venn med Celina Midelfart?

Skrevet

Hun har jo vært på boaten til Puff daddy!! ;-)

Skrevet

Hun har jo vært på boaten til Puff daddy!! ;-)

Det fikk jeg med meg, utover det fikk jeg med meg navnet Celina og at hun hadde spist middag med prinsesse Madelene, men ellers satt jeg med haka på tredje knappen og måpte over at det går an å se så vanvittig dum ut...

Mary Poppins
Skrevet

Hehe Lillemus.. har du seriøst aldri hørt om Victoria Silverstedt???

Hun er vel mest kjent for å ikke ha på seg særlig mye klær, men hun er likefult ganske så kjent vil jeg si..

Skrevet

Victoria Silverstedt? Bodd mange år i USA....

har ho vært Hugh Heffners dame?

Var med i sveriges grand prix en gang tror jeg..

og venn med Celina Midelfart?

Sikkert, for hun snakket svensk og amerikansk om hverandre. Fikk inntrykk av at hun har en eller annen tv-serie? Tror ikke jeg går glipp av så mye ved ikke å se den...

Skrevet

Hun er vel mest kjent for å ikke ha på seg særlig mye klær, men hun er likefult ganske så kjent vil jeg si..

Nei - hun var totalt ukjent for meg. :o) Og jeg tror ikke jeg har gått glipp av noe som helst ved ikke å vite om henne gitt. ;o)

Skrevet

''Hehe Lillemus.. har du seriøst aldri hørt om Victoria Silverstedt??? ''

;-) Tenkte det samme selv:-) Ikke at jeg vet så mye om henne, men har hørt navnet & sett glimt av henne for flere år siden.

Mary Poppins
Skrevet

Nei - hun var totalt ukjent for meg. :o) Og jeg tror ikke jeg har gått glipp av noe som helst ved ikke å vite om henne gitt. ;o)

Hehe nei du har absolutt ikke gått glipp av noe :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Det fikk jeg med meg, utover det fikk jeg med meg navnet Celina og at hun hadde spist middag med prinsesse Madelene, men ellers satt jeg med haka på tredje knappen og måpte over at det går an å se så vanvittig dum ut...

Aner ikke hvem det er, men slik du beskriver henne nå kunne det høres ut til å være Pia Haraldsen ;)

Skrevet

Aner ikke hvem det er, men slik du beskriver henne nå kunne det høres ut til å være Pia Haraldsen ;)

Pia Haraldsen vet jeg hvem er - etter at hun gikk ut i media og sutret over at hun ikke kunne gå på supern og kjøpe seg en grandis fordi alle visste hvem hun var. Før det hadde jeg ikke visst hvem hun var om jeg så hadde fått henne i fanget!

Men Pia er jo nærmest Mensa-medlem i forhold til denne Victoria...

Skrevet

Sikkert, for hun snakket svensk og amerikansk om hverandre. Fikk inntrykk av at hun har en eller annen tv-serie? Tror ikke jeg går glipp av så mye ved ikke å se den...

Jeg tror hun har bodd mye i England (USA?) - hun bruker jo ekstremt mye engelske ord og uttrykk når hun snakker!

Her kan du evt lese mer om henne:

http://no.wikipedia.org/wiki/Victoria_Silvstedt

Skrevet

Jeg tror hun har bodd mye i England (USA?) - hun bruker jo ekstremt mye engelske ord og uttrykk når hun snakker!

Her kan du evt lese mer om henne:

http://no.wikipedia.org/wiki/Victoria_Silvstedt

''Her kan du evt lese mer om henne:''

Jeg tror jeg står over ellers får jeg vel mareritt i natt.

Legger meg og leser litt i den islandske krimmen jeg begynte på i går istedet! :o)

AneM1365380603
Skrevet

Hun så ut som en Barbiedukke. Jeg har muligens hørt navnet før, men er jaggu meg ikke sikker.

trollemor;o)
Skrevet

Det er faktisk noe av det blondeste og dummeste jeg har sett. Hun var så selvsentrert at det nesten var fasinerende.

Mary Poppins
Skrevet

''Hehe Lillemus.. har du seriøst aldri hørt om Victoria Silverstedt??? ''

;-) Tenkte det samme selv:-) Ikke at jeg vet så mye om henne, men har hørt navnet & sett glimt av henne for flere år siden.

Hun har vel vært kjent i snart ti år så for meg er hun kjendis på lik linje med veldig mange andre amerikanske kjendiser:) Nå om dagen har hun et eget reality program som heter "My perfect life" som går på tv3 tror jeg..

Gjest nikkot
Skrevet

Hun er bare helt forferdelig !!!!

Så henne på God Kveld Norge for en stund siden også, blei nesten uvel .....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...