Gå til innhold

For en bimbo!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg leste: For en bimbo! så skjønte jeg med en gang hva du siktet til før jeg åpnet innlegget! Ja for en bimbo!

Gjest eksemplets makt
Skrevet

Jeg har fått med meg all diskusjonen om mobbing i paradise hotel i det siste... men jeg synes faktisk ikke det er så mye bedre å henge ut folk på nett på den måten. Er det aldri nok å bare konstatere at folk er forskjellig?

Jeg tror det er på denne måten barn blir mobbere, de hører mor og far komme med kommentarer om folk på TV. Det er lett å glemme at de også er vanlige mennesker som er i TV-ruta og de skal omtales med samme respekt som andre mennesker vi møter.

Skrevet

Jeg fatter ikke hva hun og Celina har til felles :-)

Vi snakker de om ?

Syns virkelig ikke Celina at hun er en bimbo?

Både jeg og mannen min ble flau på hennes vegne. :-)

Gjest bass-stemme
Skrevet

Jeg har fått med meg all diskusjonen om mobbing i paradise hotel i det siste... men jeg synes faktisk ikke det er så mye bedre å henge ut folk på nett på den måten. Er det aldri nok å bare konstatere at folk er forskjellig?

Jeg tror det er på denne måten barn blir mobbere, de hører mor og far komme med kommentarer om folk på TV. Det er lett å glemme at de også er vanlige mennesker som er i TV-ruta og de skal omtales med samme respekt som andre mennesker vi møter.

Enig. Og så insinuere sammenheng mellom utseende og evne...

Skrevet

Jeg vet det og jeg var inne på tanken selv i går kveld faktisk.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Foreldrene til en av våre barns venner er meget ivrig på å diskutere "alle andre" foran ungene.

Det kan dreie seg om hvordan mor til han eller hun ser ut (pen, ikke pen, stor nese, tynn osv). Eller hva de synes om den og den.

Dette paret må man aldri fortelle noe sensitivt til. De diskuterer det høylydt foran sine barn- som kan spre det til sine venner...

Gjest Mirakelet
Skrevet

Jeg fatter ikke hva hun og Celina har til felles :-)

Vi snakker de om ?

Syns virkelig ikke Celina at hun er en bimbo?

Både jeg og mannen min ble flau på hennes vegne. :-)

Ja, det tenkte jeg og på. Sofistikerte Celina og den plastikkdukka der har da neppe nså mye til felles? Kanskje hun får rabatt på sminke hos henne :D Hennes største kunde hehe.

Skrevet

Et godt poeng, som de fleste av oss trenger å bli minnet på innimellom.

Gjest trailway
Skrevet

Er det virkelig nødvendig å drive og kommentere folk på denne måten? For min del så grenser det mot mobbing.

At du påpeker andres skrivefeil er nå en ting, men å rakke ned på utseendet til folk - det syns jeg sier like mye om deg selv som om den det gjelder.

candyqueen_83
Skrevet

''Her kan du evt lese mer om henne:''

Jeg tror jeg står over ellers får jeg vel mareritt i natt.

Legger meg og leser litt i den islandske krimmen jeg begynte på i går istedet! :o)

Fjellet? Nettopp ferdig med den :o) Like bra som de andre syns jeg :o)

Skrevet

Signerer på denne:-)

Skrevet

Fjellet? Nettopp ferdig med den :o) Like bra som de andre syns jeg :o)

Fjellet leste jeg for noen uker siden - hans beste!

Nå har jeg lest (begynte for et par kvelder siden, ble ferdig i dag!) "Aske" av Yrsa Sigurdardottir - hennes beste så langt også! :o)

Gjest giggsi
Skrevet

Hun har vel vært kjent i snart ti år så for meg er hun kjendis på lik linje med veldig mange andre amerikanske kjendiser:) Nå om dagen har hun et eget reality program som heter "My perfect life" som går på tv3 tror jeg..

Amerikanske kjendiser...? Du vet at hun er svensk?;)

Skrevet

En svenske som først og fremst er kjendis i Amerika = kan for enkelthets skyld på et såpass muntilig sted som DOL også forkortes til "amerikansk kjendis";-)

antar

Mary Poppins
Skrevet

Selvfølgelig. Men jeg anser henne som en amerikansk kjendis da det er der hun har blitt kjent, og hun er jo mer amerikansk enn svensk (ikke opprinnelig men til daglig)

candyqueen_83
Skrevet

Fjellet leste jeg for noen uker siden - hans beste!

Nå har jeg lest (begynte for et par kvelder siden, ble ferdig i dag!) "Aske" av Yrsa Sigurdardottir - hennes beste så langt også! :o)

Jeg har den første boken hennes liggende på biblioteket jeg. Den ligger og venter på meg :o)

• 9 måneder senere...
Skrevet

Pia Haraldsen vet jeg hvem er - etter at hun gikk ut i media og sutret over at hun ikke kunne gå på supern og kjøpe seg en grandis fordi alle visste hvem hun var. Før det hadde jeg ikke visst hvem hun var om jeg så hadde fått henne i fanget!

Men Pia er jo nærmest Mensa-medlem i forhold til denne Victoria...

Jeg synes Pia er kul jeg. Hun begynte muligens som "blond og dum" men hun har jammen klart å få seg et navn og en karriere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...