Gjest Bli litt slankere Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Frokost: Havregrynsgrøt ett glass tropicana juice Mellommåltid: Gulrot Lunsj: Banan eller annen frukt, to knekkebrød Middag: Salat og kyllingfilet el laks. Men det er bare to av dagene noen tips? Mellommåltid: Banan Kvelds. Salat med kyllingkarbonade eller youghurt med frukt i eller musli blanding. Vann hele dagen lang ) Trener annenhver dag ca halvannen time. Planen er å gå ned mellom 5 og 8 kilo... Tror dere det kan være realistisk? Er mest magen fettet ligger på. Takker for svar og tips! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/328015-hva-tenker-dere-om-denne-maten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Synes det ser bra ut jeg, men ikke mer enn en banan om dagen. Og selvfølgelig masse grønnsaker til middagen! ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/328015-hva-tenker-dere-om-denne-maten/#findComment-2739927 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg hadde droppa juicen om morgenen, og heller lagt på en frukt og et par magre yoghurter i løpet av dagen. Viktig å holde forbrenningen oppe, og det gjør man best med å la det gå kort tid mellom måltidene (2-3 timer - max). Jeg hadde også bare spist en banan om dagen, og heller tatt et par små epler/mer gulrot eller andre grønnsaker. Middager: Så lenge du holder deg til magert kjøtt eller fisk som hovedingrediens, og holder potet-/ris-/pasta-mengden på et moderat nivå, så kan du i grunnen lage det du vil. Kutt ut å bruke fløte og slikt (naturligvis) som basis for sauser, men ellers - spis middag med glede. Du har all mulighet til å gå ned dine kilo med et slik program. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/328015-hva-tenker-dere-om-denne-maten/#findComment-2740107 Del på andre sider Flere delingsvalg…
enSMULEforvirret Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Altså hvorfor i vide verden skal hun eller han DROPPE bananen? Banan er en kjernesunn frukt proppet av naturlige goder. Flust av vitaminer og mineraler. Itillegg er den veldig god. 100g banan er ca 80 kcal. Det er ikke mye! Tilsvarende får du av 150g eple. Herlighet.. Spis bananene dine med avslappede skuldre:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/328015-hva-tenker-dere-om-denne-maten/#findComment-2740626 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Altså hvorfor i vide verden skal hun eller han DROPPE bananen? Banan er en kjernesunn frukt proppet av naturlige goder. Flust av vitaminer og mineraler. Itillegg er den veldig god. 100g banan er ca 80 kcal. Det er ikke mye! Tilsvarende får du av 150g eple. Herlighet.. Spis bananene dine med avslappede skuldre:) Ingen har bedt henne droppe banan_en_. Lillemus og jeg foreslår å spise èn banan om dagen, siden den inneholder relativt mye kalorier. 90 pr. 100 gram står det i min Grete Roede-bok. Og til sammenligning: Et eple inneholder 40 kalorer pr. 100 gram. Så - i slankeøyemed kan det være smart å spise bare èn banan pr. dag. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/328015-hva-tenker-dere-om-denne-maten/#findComment-2740631 Del på andre sider Flere delingsvalg…
enSMULEforvirret Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ingen har bedt henne droppe banan_en_. Lillemus og jeg foreslår å spise èn banan om dagen, siden den inneholder relativt mye kalorier. 90 pr. 100 gram står det i min Grete Roede-bok. Og til sammenligning: Et eple inneholder 40 kalorer pr. 100 gram. Så - i slankeøyemed kan det være smart å spise bare èn banan pr. dag. Ifølge matvaretabellen på Norges offentlige informasjonsside om mat, så inneholder 100g banan 83 kcal, mens 100g eple inneholder 49kcal. Uansett, flisespikkeri. Min hjertens agenda var at det blir så unaturlig å skulle be noen droppe en banan. Jeg synes det blir en alarmerende usunn tankegang. Nå vet jeg ikke hvordan livsstil denne personen hadde fra før av, men vanlig matlivstil i Norge inneholder mange usunne ting som lyst brød og pasta, feite sauser, sjokolader, litt junkfood, brus etc. Det er alle ting som normale personer med normal vekt antageligvis inntar en del av iløpet av en uke. Og med trening eller en aktiv livsstil er det mange som har en sunn kropp med dette. Om så man føler man har litt for høy vekt og antageligvis kutter ut disse tingene nevnt over, så blir det så FENGSEL å skulle sjekke hvor mange kcal det er i en banan. Det er en frukt! Spis i vei! Det må gå en grense et sted. Livet er ikke bare burde burde. Hvis personen er så flink å kutte ut de usunne matvarene så begriper jeg ikke hvorfor han eller hun ikke skal spise 83kcal x 2 om dagen. Med den dietten personen listet opp er på grensen til usunn slanking. Jeg går ned i vekt nå og jeg spiser til og med sjokolade. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/328015-hva-tenker-dere-om-denne-maten/#findComment-2740667 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ifølge matvaretabellen på Norges offentlige informasjonsside om mat, så inneholder 100g banan 83 kcal, mens 100g eple inneholder 49kcal. Uansett, flisespikkeri. Min hjertens agenda var at det blir så unaturlig å skulle be noen droppe en banan. Jeg synes det blir en alarmerende usunn tankegang. Nå vet jeg ikke hvordan livsstil denne personen hadde fra før av, men vanlig matlivstil i Norge inneholder mange usunne ting som lyst brød og pasta, feite sauser, sjokolader, litt junkfood, brus etc. Det er alle ting som normale personer med normal vekt antageligvis inntar en del av iløpet av en uke. Og med trening eller en aktiv livsstil er det mange som har en sunn kropp med dette. Om så man føler man har litt for høy vekt og antageligvis kutter ut disse tingene nevnt over, så blir det så FENGSEL å skulle sjekke hvor mange kcal det er i en banan. Det er en frukt! Spis i vei! Det må gå en grense et sted. Livet er ikke bare burde burde. Hvis personen er så flink å kutte ut de usunne matvarene så begriper jeg ikke hvorfor han eller hun ikke skal spise 83kcal x 2 om dagen. Med den dietten personen listet opp er på grensen til usunn slanking. Jeg går ned i vekt nå og jeg spiser til og med sjokolade. Et meget bra innlegg! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/328015-hva-tenker-dere-om-denne-maten/#findComment-2740675 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjukk,men ikke lat eller overspisende Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 spørs vel hva du spiste før. selv er jeg overvektig,men har levd under kalori"grensen" hele veien. jeg mått erett og slett lær emeg å spise hyppig,men mest av alt bli behandlet for mine tre hormon-sykdommer! jeg har fått beskjed om å spise som før(er veggis,så her er det mye salater,knekkebrød,grønnsaker etc),evt litt hyppigere. får medisiner mot hormon-sykdommene med tiden når kiloene gir slipp,blir det også lettere(bokstavelig talt!) å bevege seg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/328015-hva-tenker-dere-om-denne-maten/#findComment-2740683 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Altså hvorfor i vide verden skal hun eller han DROPPE bananen? Banan er en kjernesunn frukt proppet av naturlige goder. Flust av vitaminer og mineraler. Itillegg er den veldig god. 100g banan er ca 80 kcal. Det er ikke mye! Tilsvarende får du av 150g eple. Herlighet.. Spis bananene dine med avslappede skuldre:) Vi sier ikke at hun skal droppe bananen, men holde seg til en banan om dagen. Bananer er sunt og mettende, men også en veldig kaloririk frukt, så man bør heller spise en appelsin eller et eple i stedetfor den andre bananen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/328015-hva-tenker-dere-om-denne-maten/#findComment-2740710 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ifølge matvaretabellen på Norges offentlige informasjonsside om mat, så inneholder 100g banan 83 kcal, mens 100g eple inneholder 49kcal. Uansett, flisespikkeri. Min hjertens agenda var at det blir så unaturlig å skulle be noen droppe en banan. Jeg synes det blir en alarmerende usunn tankegang. Nå vet jeg ikke hvordan livsstil denne personen hadde fra før av, men vanlig matlivstil i Norge inneholder mange usunne ting som lyst brød og pasta, feite sauser, sjokolader, litt junkfood, brus etc. Det er alle ting som normale personer med normal vekt antageligvis inntar en del av iløpet av en uke. Og med trening eller en aktiv livsstil er det mange som har en sunn kropp med dette. Om så man føler man har litt for høy vekt og antageligvis kutter ut disse tingene nevnt over, så blir det så FENGSEL å skulle sjekke hvor mange kcal det er i en banan. Det er en frukt! Spis i vei! Det må gå en grense et sted. Livet er ikke bare burde burde. Hvis personen er så flink å kutte ut de usunne matvarene så begriper jeg ikke hvorfor han eller hun ikke skal spise 83kcal x 2 om dagen. Med den dietten personen listet opp er på grensen til usunn slanking. Jeg går ned i vekt nå og jeg spiser til og med sjokolade. Hvis du leser svaret mitt, så sier jeg at _jeg_ ville spist èn banan, og så byttet den andre ut med eple/grønnsaker samt lagt på et par yoghurter. Jeg er enig i at trådstarter ikke spiser mer enn h*n må, derfor mitt svar. Og du har selvfølgelig helt klart rett i at man gjerne kan spise et par bananer om dagen om man spiser sunt ellers. Jeg er helt enig i det, når man har nådd trivselsvekt og er aktiv må man gjerne spise både 2 og 3 og 4 bananer om man har lyst. I slankeøyemed - som jo var trådstarters spørsmålsårsak - var mitt svar at _jeg_ ikke ville spist mer enn èn banan - men altså byttet den i noe annet og endatil lagt på mer mat. Ser du skriver at du spiser sjokolade og går ned i vekt; går du på noen spesiell kur? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/328015-hva-tenker-dere-om-denne-maten/#findComment-2740724 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trådstarter Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg hadde droppa juicen om morgenen, og heller lagt på en frukt og et par magre yoghurter i løpet av dagen. Viktig å holde forbrenningen oppe, og det gjør man best med å la det gå kort tid mellom måltidene (2-3 timer - max). Jeg hadde også bare spist en banan om dagen, og heller tatt et par små epler/mer gulrot eller andre grønnsaker. Middager: Så lenge du holder deg til magert kjøtt eller fisk som hovedingrediens, og holder potet-/ris-/pasta-mengden på et moderat nivå, så kan du i grunnen lage det du vil. Kutt ut å bruke fløte og slikt (naturligvis) som basis for sauser, men ellers - spis middag med glede. Du har all mulighet til å gå ned dine kilo med et slik program. :-) Jeg spiser med 2-3 timers mellomrom.. Før gjorde jeg ikke det. Er veldig stor forskjell på kostholdet mitt nå, og det jeg hadde.. Jeg er hjemmeværende med en liten,så jeg sitter så og si aldri i ro. Har også begynt å gå på treningsstudio på kveldstid eller så sykle jeg en god tur på ca en time kanskje litt mer.. Har hørt at banan og druer ikke er av de sunneste fruktene. men i liten mengde er det ikke noe problem, tror jeg.. Spiser mye salat,wok, kylling og fisk til middag. Men så kan det bli litt ensformig, så lurer på om fiskeboller i hvit saus m/grønsaker går bra en gang i uken ca..? Ellers noen andre middags idèr?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/328015-hva-tenker-dere-om-denne-maten/#findComment-2740910 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg spiser med 2-3 timers mellomrom.. Før gjorde jeg ikke det. Er veldig stor forskjell på kostholdet mitt nå, og det jeg hadde.. Jeg er hjemmeværende med en liten,så jeg sitter så og si aldri i ro. Har også begynt å gå på treningsstudio på kveldstid eller så sykle jeg en god tur på ca en time kanskje litt mer.. Har hørt at banan og druer ikke er av de sunneste fruktene. men i liten mengde er det ikke noe problem, tror jeg.. Spiser mye salat,wok, kylling og fisk til middag. Men så kan det bli litt ensformig, så lurer på om fiskeboller i hvit saus m/grønsaker går bra en gang i uken ca..? Ellers noen andre middags idèr?? Fiskeboller i hvit saus med _masse_ grønnsaker går helt fint! ) Du trenger jo ikke lage sausen på masse smør og med h-melk heller. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/328015-hva-tenker-dere-om-denne-maten/#findComment-2740913 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trådstarter Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ifølge matvaretabellen på Norges offentlige informasjonsside om mat, så inneholder 100g banan 83 kcal, mens 100g eple inneholder 49kcal. Uansett, flisespikkeri. Min hjertens agenda var at det blir så unaturlig å skulle be noen droppe en banan. Jeg synes det blir en alarmerende usunn tankegang. Nå vet jeg ikke hvordan livsstil denne personen hadde fra før av, men vanlig matlivstil i Norge inneholder mange usunne ting som lyst brød og pasta, feite sauser, sjokolader, litt junkfood, brus etc. Det er alle ting som normale personer med normal vekt antageligvis inntar en del av iløpet av en uke. Og med trening eller en aktiv livsstil er det mange som har en sunn kropp med dette. Om så man føler man har litt for høy vekt og antageligvis kutter ut disse tingene nevnt over, så blir det så FENGSEL å skulle sjekke hvor mange kcal det er i en banan. Det er en frukt! Spis i vei! Det må gå en grense et sted. Livet er ikke bare burde burde. Hvis personen er så flink å kutte ut de usunne matvarene så begriper jeg ikke hvorfor han eller hun ikke skal spise 83kcal x 2 om dagen. Med den dietten personen listet opp er på grensen til usunn slanking. Jeg går ned i vekt nå og jeg spiser til og med sjokolade. ''vanlig matlivstil i Norge inneholder mange usunne ting som lyst brød og pasta, feite sauser, sjokolader, litt junkfood, brus etc. '' Der har du meg Så er ganske stor overgang og begynne å spise den maten jeg spiser nå.. Er heller ikke særlig glad i salater og grønnsaker. men skal klare dette! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/328015-hva-tenker-dere-om-denne-maten/#findComment-2740914 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trådstarter Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Fiskeboller i hvit saus med _masse_ grønnsaker går helt fint! ) Du trenger jo ikke lage sausen på masse smør og med h-melk heller. ;o) Det er bra, er yndlings middagen min Jeg får prøve en tid med det som jeg har satt opp i matveien og med trening så får vi se.. Skjer det ikke så masse får jeg heller fikse på noe Takk for svar alle sammen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/328015-hva-tenker-dere-om-denne-maten/#findComment-2740916 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det er bra, er yndlings middagen min Jeg får prøve en tid med det som jeg har satt opp i matveien og med trening så får vi se.. Skjer det ikke så masse får jeg heller fikse på noe Takk for svar alle sammen! Så lenge du ikke lager sausen for fet og ikke spiser en halvliter av den og har masse grønnsaker til så er det så bra så. ) Hysterisk skal man jo ikke bli - man skal jo ha et kosthold man kan leve med reten av livet. ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/328015-hva-tenker-dere-om-denne-maten/#findComment-2740919 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg spiser med 2-3 timers mellomrom.. Før gjorde jeg ikke det. Er veldig stor forskjell på kostholdet mitt nå, og det jeg hadde.. Jeg er hjemmeværende med en liten,så jeg sitter så og si aldri i ro. Har også begynt å gå på treningsstudio på kveldstid eller så sykle jeg en god tur på ca en time kanskje litt mer.. Har hørt at banan og druer ikke er av de sunneste fruktene. men i liten mengde er det ikke noe problem, tror jeg.. Spiser mye salat,wok, kylling og fisk til middag. Men så kan det bli litt ensformig, så lurer på om fiskeboller i hvit saus m/grønsaker går bra en gang i uken ca..? Ellers noen andre middags idèr?? Når man slanker seg er ikke banan og druer og forsåvidt annen søt frukt av det gode - fordi det er kaloririkt. Men - det inneholder også vitaminer som man bør få i seg. Ergo - spise litt, men ikke mye. Problemet for oss som har vært/er overvektige, er at dette med måtehold ikke alltid holder. Det er gjerne derfor vi havner i overvektsklassen. Nå er det jo ikke så mye du skal ta av i forhold til hva mange andre har gjort/er på vei til å gjøre, men er du lik de fleste av oss vil du gjerne at dette skal gå greit og at du skal få synlige resultater rimelig raskt. Og - da kan det være smart å sette seg inn i hva det faktisk er av kalorier i ulike matvarer. Dog er det viktig å tenke seg at man skal legge om livsstilen, og at den maten man skal spise også skal være god. I en slankeperiode spiser man _mindre_ enn man trenger av kalorier. Når man har oppnådd ønsket vekt, så må man spise noe mer igjen. Derfor legger man _grunnlaget_ for et nytt kosthold når man slanker seg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/328015-hva-tenker-dere-om-denne-maten/#findComment-2740926 Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedamen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg spiser med 2-3 timers mellomrom.. Før gjorde jeg ikke det. Er veldig stor forskjell på kostholdet mitt nå, og det jeg hadde.. Jeg er hjemmeværende med en liten,så jeg sitter så og si aldri i ro. Har også begynt å gå på treningsstudio på kveldstid eller så sykle jeg en god tur på ca en time kanskje litt mer.. Har hørt at banan og druer ikke er av de sunneste fruktene. men i liten mengde er det ikke noe problem, tror jeg.. Spiser mye salat,wok, kylling og fisk til middag. Men så kan det bli litt ensformig, så lurer på om fiskeboller i hvit saus m/grønsaker går bra en gang i uken ca..? Ellers noen andre middags idèr?? Nå når det går mot sommer kan du grille den maten du nevner (kylling, grønnsaker, fisk osv), for å få litt variasjon. Jeg er blant dem som støtter deg i å spise banan Cluet er vel å spise det man vil av det sunne, bevege deg (som du er flink til) og å spise variert. Kaloritelling tror jeg ødelegger livskvaliteten mer enn de få grammene man måtte spare. Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/328015-hva-tenker-dere-om-denne-maten/#findComment-2740944 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Lunsjen er ikke rare greiene synes jeg. Og salat to ganger om dagen hadde jeg blitt lei. Så du bør nok bytte ut salat med skikkelig middag noen dager dersom du skal holde ut dette. (Skikkelig middag er magert kjøtt, masse grønnsaker og noe pasta/potet/ris) Smoothies er også et godt og næringsrikt mellom-måltid. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/328015-hva-tenker-dere-om-denne-maten/#findComment-2741466 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trådstarter Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Lunsjen er ikke rare greiene synes jeg. Og salat to ganger om dagen hadde jeg blitt lei. Så du bør nok bytte ut salat med skikkelig middag noen dager dersom du skal holde ut dette. (Skikkelig middag er magert kjøtt, masse grønnsaker og noe pasta/potet/ris) Smoothies er også et godt og næringsrikt mellom-måltid. Det har du helt rett i! Jeg har prøvd nå tre dager med det kostholdet som jeg har skrevet, men merker det blir litt lite mat i forhold til hvor aktiv jeg er, føler at jeg går å er sulten hele tiden. og det er jo ikke riktig heller. Så jeg skal prøve å variere litt, er bare så vanskelig å vite hva jeg skal spise å ikke. Og hva jeg kan spise, men ikke bør spise for mye av osv... Skal ha fiskeboller i hvit saus og grønsaker i dag. I går hadde jeg wok me kylllingfilet. Mat som hjemmelaget kjøttkaker, hjemmelaget lasagne m/salat og lignende er det greit å spise?? Jeg har kuttet ut all brus og snop. Spiser så og si ikke poteter (ca to til tre i uken), spiser fullkornpasta i stede for vanlig,samme med risen. Men dette er slik mat jeg spiser lite av. Bruker det som tilbehør i salat osv.. Har så lyst å få dette til, men er så redd for å gjøre feil. Hvis jeg ikke får noe særlig resultat kommer jeg aldri til å gidde å gjøre det igjen! hehe 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/328015-hva-tenker-dere-om-denne-maten/#findComment-2741515 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Det har du helt rett i! Jeg har prøvd nå tre dager med det kostholdet som jeg har skrevet, men merker det blir litt lite mat i forhold til hvor aktiv jeg er, føler at jeg går å er sulten hele tiden. og det er jo ikke riktig heller. Så jeg skal prøve å variere litt, er bare så vanskelig å vite hva jeg skal spise å ikke. Og hva jeg kan spise, men ikke bør spise for mye av osv... Skal ha fiskeboller i hvit saus og grønsaker i dag. I går hadde jeg wok me kylllingfilet. Mat som hjemmelaget kjøttkaker, hjemmelaget lasagne m/salat og lignende er det greit å spise?? Jeg har kuttet ut all brus og snop. Spiser så og si ikke poteter (ca to til tre i uken), spiser fullkornpasta i stede for vanlig,samme med risen. Men dette er slik mat jeg spiser lite av. Bruker det som tilbehør i salat osv.. Har så lyst å få dette til, men er så redd for å gjøre feil. Hvis jeg ikke får noe særlig resultat kommer jeg aldri til å gidde å gjøre det igjen! hehe ''Mat som hjemmelaget kjøttkaker, hjemmelaget lasagne m/salat og lignende er det greit å spise??'' Javisst! Bruk gjerne grove pastaplater i lasagnen. ) Det du spiser skal være mat du kan tenke deg å fortsette å spise resten av livet vet du. Det har ingen hensikt å "slanke" seg ved å sulte seg på en eller annen fjollete diett og så begynne å spise som før etterpå - da fyker man bare opp i vekt igjen på rekordtid. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/328015-hva-tenker-dere-om-denne-maten/#findComment-2741519 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.