Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Kimmie

Var så stolt sist fredag, 13 kg ned så var jeg i konfirmasjon i helga og veide meg i dag,opp 2,5 kg. Er det mulig? Ja tydeligvis!

Sommeren nærmer seg,jeg vil absolutt ikke gå opp. Må ned igjen i en fart,noen råd?

Har hatt forstoppelse også,så det kan jo ha noe med det å gjøre,men 2,5 kg..hallo!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/328675-jaggu-noe-dritt-det-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kimmie

Jeg gikk opp 1 kilo i helgen. Men jeg vet jo at det ikke er reelt. 1 kilo = 7000 kalorier. Jeg har ikke spist så mye i helgen.

Så det er en tilfeldighet ute og går her også. (Full mage, like før mens e.l.) Sikker på at vekta viser mindre i morgen:-)

Nei så mye har ikke jeg spist heller...

Frustrerende!

Onsdag1365380628

Har du helt stabil vekt? Min viser litt forskjellig, alt etter hvor den står og ikke minst hvordan man selv plasserer seg på vekta.

Det går ikke an å legge på seg 2,5 kg bare på en helg, men mengden av væske i kroppen kan forandre seg etter saltinntak. Ellers er min erfaring den at kilo som lett kommer på, ikke sitter så fast, så en ukes tid med sunn mat og litt trim så er det vekke igjen.

Annonse

Gjest Kimmie

Har du helt stabil vekt? Min viser litt forskjellig, alt etter hvor den står og ikke minst hvordan man selv plasserer seg på vekta.

Det går ikke an å legge på seg 2,5 kg bare på en helg, men mengden av væske i kroppen kan forandre seg etter saltinntak. Ellers er min erfaring den at kilo som lett kommer på, ikke sitter så fast, så en ukes tid med sunn mat og litt trim så er det vekke igjen.

Får satse på at det har noe med salt mat å gjøre :)

Synes nok det var litt mye med 2,5 kg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...