Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

karusell123

Forrige uke: 123,5.

Denne uka: 124,1

Har gått opp, men forrige uke gikk jeg egentlig ned unaturlig mye, to kilo, så jeg regnet nesten med å gå litt opp igjen. Er kanskje pessimist av natur?

Eneste forskjell var at jeg forrige uke passet på å drikke mye vann, og begrenset inntaket av lettbrus veldig. Denne uka har jeg ikke drukket noe særlig vann, men desto mer lettbrus, uten at jeg har kommet opp i samme mengde væske. Det stemmer kanskje at kunstig søtstoff øker søtsuget, har i alle fall hatt en del søtsug denne uka som jeg bare har klart å stå imot delvis. Det var jeg ikke plaget av forrige uke, men spiste godteri fordi jeg hadde lyst, ikke fordi jeg følte at jeg måtte ha.

Neste uke: Mye vann, lite brus. Håper det hjelper, til tross for 17. mai.

candyqueen_83

Startet med Ingers rugbrød forrige fredag, og har også fulgt dette kostholdet sånn noenlunde. Bortsett fra i helga. Da ble det endel godis. Men allikevel gikk jeg ned 2,4 kg til i dag :o)

Ikke vært sulten en eneste gang etter å ha spist dette brødet. Deilig :o)

Gjest sasasadada

Siste 14 dager ned 2 kilo uten at jeg har gjort så mye for det, bortsett fra et par ekstremturer i uka på 4 timer pr økt i naturen ;) Veide 60, nå 57.9 - så naturen må være nøkkelen til litt vektreduksjon, særlig hvis man legger inn et par klatreetapper. Hjelpes så sliten jeg og mine ben har vært. Men humøret er på topp, litt verking i legger går da over.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...