Gå til innhold

Anbefalte innlegg

karusell123

Forrige uke: 124,1

Denne uka: 124,9

Gikk oppover forrige uke også, men da satset jeg på at mer vann og mindre lettbrus ville dempe søtsuget. Det har det gjort før. Problemet var gjennomføringen, etter et par dager glemte jeg å bytte ut lettbrusen med vann. Og så har kanskje 17. mai noe med saken å gjøre, passet ikke på å spise sunt den dagen. Denne uka skal jeg gjennomføre å bytte ut mesteparten av lettbrusen med vann, men har ikke så veldig store forhåpninger pga en del selskapelighet også i uka som kommer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329262-ukas-vekt-uten-en-tr%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag viste vekta 60,2 kg.

Forrige gang var 1.mai, og da viste vekta 60,4, så har gått littegrann ned. Syns egentlig det er litt rart, for jeg føler meg oppblåst og skikkelig oppsvulma i magen! Spiser også helt annerledes nå enn før jeg ble gravid, er mye kvalm og har mest lyst på søt mat.

Orker ikke rent vann, og spiser syltetøy og brunost.

Jaja, vekta betyr egentlig svært lite når man går rundt og er kvalm kvalm kvalm. Bare det blir baby av dette er jeg fornøyd!

Vennlig hilsen

I dag viste vekta 60,2 kg.

Forrige gang var 1.mai, og da viste vekta 60,4, så har gått littegrann ned. Syns egentlig det er litt rart, for jeg føler meg oppblåst og skikkelig oppsvulma i magen! Spiser også helt annerledes nå enn før jeg ble gravid, er mye kvalm og har mest lyst på søt mat.

Orker ikke rent vann, og spiser syltetøy og brunost.

Jaja, vekta betyr egentlig svært lite når man går rundt og er kvalm kvalm kvalm. Bare det blir baby av dette er jeg fornøyd!

Vennlig hilsen

Er forresten kommet til 8 + 3 uker i dag, for de som syns det er interessant å vite ! ;-)

Gjest Kimmie

Vekta mi har heldigvis gått litt nedover,tatt av 14 kg nå til sammen. Skulle bare ønske det var mer,11 kg igjen nå. Merker jeg blir irritert på folk som sier "nei nå må du gi deg snart",er jo langt fra fornøyd. Sikkert bare fordet de er vant til å se meg 14 kg tyngre! Mange klær som ikke passer enda.

Annonse

Gjest bipp..

Vekta mi har heldigvis gått litt nedover,tatt av 14 kg nå til sammen. Skulle bare ønske det var mer,11 kg igjen nå. Merker jeg blir irritert på folk som sier "nei nå må du gi deg snart",er jo langt fra fornøyd. Sikkert bare fordet de er vant til å se meg 14 kg tyngre! Mange klær som ikke passer enda.

Så flink du har vært:-)

Jeg har også fått kommentarer på veien ned om jeg ikke er fornøyd snart, og jeg ga meg faktisk 5 kg før planlagt, i hvertfall inntil videre. Nå er fokuset å greie å holde vekten, er en jobb det og.

Lykke til videre!

Gjest Kimmie

Så flink du har vært:-)

Jeg har også fått kommentarer på veien ned om jeg ikke er fornøyd snart, og jeg ga meg faktisk 5 kg før planlagt, i hvertfall inntil videre. Nå er fokuset å greie å holde vekten, er en jobb det og.

Lykke til videre!

Tusen takk :)

Ja det skal noe til for å holde seg der man har landet også,mulig jeg gir meg før målet jeg også. Men vil iallefall innenfor normal bmi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...