Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Skal ned 60 kg -44,5

Ja, det er absolutt mulig! Jeg gikk ned 13,9 kg de 3 første ukene på lavkarbo. 1. uke: 6,7kg, 2.uke: 3,8kg, 3.uke: 3,4kg. Selvsagt er noe av det væske. Vektnedgangen har fortsatt hele tiden, men ikke i samme tempo som i starten. Og vekt-kontroller på Tanita-vekta hos legen viser at mesteparten av vekttapet er FETT.

Lykke til videre!!

Gjest zanadia

Ja, det er absolutt mulig! Jeg gikk ned 13,9 kg de 3 første ukene på lavkarbo. 1. uke: 6,7kg, 2.uke: 3,8kg, 3.uke: 3,4kg. Selvsagt er noe av det væske. Vektnedgangen har fortsatt hele tiden, men ikke i samme tempo som i starten. Og vekt-kontroller på Tanita-vekta hos legen viser at mesteparten av vekttapet er FETT.

Lykke til videre!!

Tusen takk :-). Blir jo kjempemotivert av dette da! Synes du er en stooor inspirasjon også, du er kjempeflink jo :-)

Gjest zanadia

Hørtes bra ut ?

Hva har du spist og hva har du ikke spist?

Jeg spiser fett og proteiner. Karbohydrater kun i små mengder og da i form av grønnsaker. Unngår sukker og alt med mye stivelse dvs minus poteter, pasta, ris, sukker, kokte gulrøtter, mais, alle sorter mel. Dette er startfasen som jeg skal holde meg til i noen uker, har jeg tenkt.

Øker deretter litt på mengden med grønnsaker og kanskje en frukt og klibrød om vekta tåler dette. Når du prøver dette i 3-4 dager kommer suget etter søtt og noe godt bort, du trenger mye mindre mat. Så selv om du spiser mere fett så blir kaloriinntaket lite etterhvert. Formen blir også bedre etterhvert som kroppen venner seg til dette kostholdet.

Jeg skal/må ned minst 15 kilo, det skal jeg greie :-).

• 2 uker senere...

Lykke til videre!!

Hvordan klarte du og gå ned så mye på så kort tid?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...