cathlin Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Kanskje ikke helt rett forum, men prøver likevel. Jeg har vondt i tommelen pga skriving. Sitter mest rundt det andre leddet og nedover i muskelen. Er det noen øvelser jeg kan gjøre med hånda for å tøye eller et eller annet? Har prøvd å masere og strekke, men jeg finner ikke frem til øvelser som tar. Hånda/tommelen må tåle belastning en stund til. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Ingen gode råd annet enn å prøve å skrive på pc i stedet. Jeg er ikke vant til å skrive for hånd lenger, og da jeg hadde en eksamen i februar, dro jeg på meg en senebetennelse.Det var skikkelig dritt. Lykke til med eksamener, forresten! 0 Siter
cathlin Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Skrevet 25. mai 2009 Ingen gode råd annet enn å prøve å skrive på pc i stedet. Jeg er ikke vant til å skrive for hånd lenger, og da jeg hadde en eksamen i februar, dro jeg på meg en senebetennelse.Det var skikkelig dritt. Lykke til med eksamener, forresten! Jo, takk. Har akkurat kommet i gang med å lese, så det ser veldig lovende ut. NOT;-) Jeg er avhengig av å skrive med hånd foreløpig. Håper jeg ikke pådrar meg betennelse. 0 Siter
bibben Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Hvis det er en betennelse som ligger på lur, så kan det kanskje være en idé å smøre på Voltaren-gel. Alternativt (og dette er faktisk alternativt) er å smøre tommelen inn med Arnica balsam. Dette middelet blir stadig roset opp i skyene, og har god effekt på både mennesker og dyr. Min søster kurerte hesten sin med Arnica balsam da den hadde betennesle i kneet. Jeg håper du finner en god løsning på problemet, og at det ikke utvikler seg til noe kronisk. Jeg ønsker deg for øvrig alt godt i innspurten til eksamen!!! Ha en fin kveld ) 0 Siter
cathlin Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Skrevet 25. mai 2009 Hvis det er en betennelse som ligger på lur, så kan det kanskje være en idé å smøre på Voltaren-gel. Alternativt (og dette er faktisk alternativt) er å smøre tommelen inn med Arnica balsam. Dette middelet blir stadig roset opp i skyene, og har god effekt på både mennesker og dyr. Min søster kurerte hesten sin med Arnica balsam da den hadde betennesle i kneet. Jeg håper du finner en god løsning på problemet, og at det ikke utvikler seg til noe kronisk. Jeg ønsker deg for øvrig alt godt i innspurten til eksamen!!! Ha en fin kveld ) Takk for tips:-) Kanskje jeg skal teste arnica balsamen. Det høres ut som noe man får kjøpt på helsekosten. Jeg tror ikke det er betennelse. Får sjeldent det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.